BF i slutet av november! Följas åt?
Hejsan!
Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)
Hejsan!
Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)
Nu har jag lite mindre ont i äggstockarna och oroar mig för det. Funderar på att göra ett nytt gravtest...
Red lite igår. Kändes halvbra fast det inte ska vara farligt. Kan vara för att det är extra ömt efter ivfen och alla galna äggblåsorna.
Catand, antar att du också rider eftersom du tvingar på ridbyxorna. Känner du av nåt då?
Ja magen är så jävla svullen och gasig! Sambon vill flytta ut från sovrummet, haha!
Ja magen är så jävla svullen och gasig! Sambon vill flytta ut från sovrummet, haha!
Det som absolut inte får hända har hänt mig:( missfall pågång. Fick kraftig smärta och blödning igår. Åkte in akut. Fostret fanns kvar, men är bara i v.6 och då kan man inte se hjärtljud. Eller så ser man inget hjärtljud för att fostret är dött. Ska tillbaka nästa vecka för att få veta hur det ligger till. Har haft blödningar idag också så det är troligtvis missfall. Vi har kämpat så länge och jag har ätit hormoner pga min pcos. Jävla skit!!! Varför kan man inte få vara lycklig? Ska dessutom på mamografi pga knöl i bröstet. Va är det som händer med min kropp :(
Har aldrig fått missfall...är det nån som har haft samma problem men där det inte var ett missfall? Man hoppas och hoppas på att det bara är en kraftig blödning.
Nu har ja ringt barnmorskan men hon hade rätt fullt så fick inte tid förens 29/4 å då e ja i v 10 typ så känns långt bort de. Förutom lite ömma bröst å gasig/svälld mage känner ja inte av något alls. Har inte haft något illamående alls men de ska man väl va glad över men ja skulle vilja känna lite mer så man visste att man var gravid.
Det som absolut inte får hända har hänt mig:( missfall pågång. Fick kraftig smärta och blödning igår. Åkte in akut. Fostret fanns kvar, men är bara i v.6 och då kan man inte se hjärtljud. Eller så ser man inget hjärtljud för att fostret är dött. Ska tillbaka nästa vecka för att få veta hur det ligger till. Har haft blödningar idag också så det är troligtvis missfall. Vi har kämpat så länge och jag har ätit hormoner pga min pcos. Jävla skit!!! Varför kan man inte få vara lycklig? Ska dessutom på mamografi pga knöl i bröstet. Va är det som händer med min kropp :(
Har aldrig fått missfall...är det nån som har haft samma problem men där det inte var ett missfall? Man hoppas och hoppas på att det bara är en kraftig blödning.
Spännande med många i slutet på november. Jag lägger till mig själv i tråden. Har BF 19/11 och håller till i Bålsta. Går in i vecka 8 idag (7+0).
Kände jättemycket symptom när jag plussade så som ömma bröst, sov dåligt, varm osv, men nu börjar symptomen försvinna, inga jätte ömma bröst bara lite ibland, mår inte det minsta illa, inte lika trött som förra veckan, är det ett dåligt tecken? Har inte blödigt någonting känner mig som vanligt liksom!? Är i vecka 6+2 ungefär, normalt? Någon annan?
Jag är på 6 + 0 idag och det är precis samma för mig. Känner mig jättepigg senaste veckan efter att ha haft ont innan.
Jag fick ett positivt test i måndags 30/3. Hade känt av lite små symtom innan som spänningar i brösten ibland, töttare än vanligt och lätt glömsk/förvirrad. Ringde Barnmorskemottagning där jag bor (bor i Märsta Sthlm) ska dit 7/5, känns så avlägset. Just nu känner jag inge mycket mer än ovanlig trötthet/hängig, något öm mage ibland vill helst inte ha jeans som sitter tajt vid magen. Hoppas att allt ska gå bra är första gången :)