• DazaC

BF i slutet av november! Följas åt?

Hejsan!
    Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)

• Svar på tråden BF i slutet av november! Följas åt?
  • Miette84

Har haft små blödningar sen i tisdags kväll :( ska till blömott imorgoneftermiddag hoppas de gör ett vul o att allt ser bra ut någon annan här som varit i samma sitts!?

• miela33
    Miette84 skrev 2015-04-06 14:00:24 följande:

Har haft små blödningar sen i tisdags kväll :( ska till blömott imorgoneftermiddag hoppas de gör ett vul o att allt ser bra ut någon annan här som varit i samma sitts!?

Jag fick brunaktiga flytningar i 2 dagar förra v o även blod efter sex igår, kan vara vanligt, men Bra att du kollar upp det ju, hör gärna av dig o berätta hur det gick!

Lycka till
  • Sandravanilj
    Miette84 skrev 2015-04-06 14:00:24 följande:

Jag har haft två små blödningar denna veckan, ringde bm och hon sa att så länge jag har kvar mina symtom, inte får svinont och stört blöder så är det ingen fara :) det är normalt med småblödningar i början av graviditeten :)
  • Miette84
    miela33 skrev 2015-04-06 18:28:36 följande:
    Jag fick brunaktiga flytningar i 2 dagar förra v o även blod efter sex igår, kan vara vanligt, men Bra att du kollar upp det ju, hör gärna av dig o berätta hur det gick!

Lycka till
    Skriver ikväll hyr det gick om jag orkar
  • Miette84

Vet inte riktigt vad jag ska tro gjorde vul ni i eftermiddags de såg en graviditet men inget foster fick en ny tid nästa vecka för en ny kontroll .

• miela33
    Miette84 skrev 2015-04-07 16:08:28 följande:

Vet inte riktigt vad jag ska tro gjorde vul ni i eftermiddags de såg en graviditet men inget foster fick en ny tid nästa vecka för en ny kontroll .

Blöder du mkt? Vad trodde dom? Lång väntan nu då o mkt tankar förstår jag. Önskar dig all lycka! Styrkekram
  • Miette84
    miela33 skrev 2015-04-07 17:29:13 följande:
    Blöder du mkt? Vad trodde dom? Lång väntan nu då o mkt tankar förstår jag. Önskar dig all lycka! Styrkekram
    Nej, får lite i trosskyddet ibland och pyttelite på toapappret
  • Mammsidojsi

Hej!

Ansluter mig hit ... Bf ca 20/11

No 5 i ordningen

Steriliserade mig för ca 1 år sedan ... Så minst sagt är de här en OPLANERAD graviditet ????

• miela33
    Miette84 skrev 2015-04-08 20:50:06 följande:

Nej, får lite i trosskyddet ibland och pyttelite på toapappret

Låter inte som de ska vara så farligt, finns ju dom som blöder ordentligt o endå bäbisen mår bra! Hur mår du annars? Jag börjar få bukt me illamående här nu, men känner mig lite "tung" framtill. O svullen som attan igår kväll, stramade åt riktigt i huden vid magen. Lite sådär halv mysigt :)
  • miela33
    Mammsidojsi skrev 2015-04-09 16:15:15 följande:

Hej!

Ansluter mig hit ... Bf ca 20/11

No 5 i ordningen

Steriliserade mig för ca 1 år sedan ... Så minst sagt är de här en OPLANERAD graviditet ????

Stort grattis först o främst. Sen undrar jag hur du kan bli gravid om du steriliserat dig?? Hur mår du?
Svar på tråden BF i slutet av november! Följas åt?