• DazaC

BF i slutet av november! Följas åt?

Hejsan!
    Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)

• Svar på tråden BF i slutet av november! Följas åt?
  • Sandravanilj
    frida1991 skrev 2015-03-29 16:51:39 följande:

Det är sant som du skriver. Ska försöka njuta och inte googla massa om mf...

google är inte alltid ens vän ;)

sen så blir det mf, så är det kanske bäst... oftast är det något fel på barnet och då är det bättre att det inte blir ett fullgånget barn :/

Njut av den här tiden med lugn, i november ändras det ;) passa på att lära känna din kropp :D

håller tummarna för oss alla! Hjärta
  • efg

Många verkar känna ungefär lika, samma overklighetskänsla och oro över att det inte ska gå vägen. Men det visar ju bara på att de är helt normalt att känna så! Och det har antagligen gravida gjort i (inte alla men nästan) alla tider! Och uppenbarligen har de ju blivit barn iaf!

Jag ska verkligen försöka njuta mer och oroa mig mindre. För gravid är jag, de måste jag inse! :)

• frida1991

Precis, känner att jag behöver se något mer konkret liksom, typ ett hjärta som slår. Så jobbig att slitas mellan lycka och samtidigt oro att något ska vara fel. Men i 80% av fallen går ju allt bra.

• catand89

Gasar på rätt bra i magen, dessutom supersvullen. Ridbyxorna som gick att stänga i torsdags fick stängas med våld idag.

• Kazza

Nu har jag lite mindre ont i äggstockarna och oroar mig för det. Funderar på att göra ett nytt gravtest...

Red lite igår. Kändes halvbra fast det inte ska vara farligt. Kan vara för att det är extra ömt efter ivfen och alla galna äggblåsorna.

Catand, antar att du också rider eftersom du tvingar på ridbyxorna. Känner du av nåt då?

• Sandravanilj
    Miette84 skrev 2015-03-30 08:10:28 följande:

V 7 (6+5) kan de stämma?!

Ja det kan stämma :) det är tarmarna som svullnar och börjar flytta på sig :D
Svar på tråden BF i slutet av november! Följas åt?