BF i slutet av november! Följas åt?
Hejsan!
Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)
Hejsan!
Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)
Det är sant som du skriver. Ska försöka njuta och inte googla massa om mf...
Många verkar känna ungefär lika, samma overklighetskänsla och oro över att det inte ska gå vägen. Men det visar ju bara på att de är helt normalt att känna så! Och det har antagligen gravida gjort i (inte alla men nästan) alla tider! Och uppenbarligen har de ju blivit barn iaf!
Jag ska verkligen försöka njuta mer och oroa mig mindre. För gravid är jag, de måste jag inse! :)
Precis, känner att jag behöver se något mer konkret liksom, typ ett hjärta som slår. Så jobbig att slitas mellan lycka och samtidigt oro att något ska vara fel. Men i 80% av fallen går ju allt bra.
Hello illamående :(
Gaser i magen någon mer?
Hello svullen mage! Känns/ser ut som jag gått längre än v7 (6+4!)
Gasar på rätt bra i magen, dessutom supersvullen. Ridbyxorna som gick att stänga i torsdags fick stängas med våld idag.
V 7 (6+5) kan de stämma?!
Nu har jag lite mindre ont i äggstockarna och oroar mig för det. Funderar på att göra ett nytt gravtest...
Red lite igår. Kändes halvbra fast det inte ska vara farligt. Kan vara för att det är extra ömt efter ivfen och alla galna äggblåsorna.
Catand, antar att du också rider eftersom du tvingar på ridbyxorna. Känner du av nåt då?
V 7 (6+5) kan de stämma?!