• DazaC

BF i slutet av november! Följas åt?

Hejsan!
    Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)

• Svar på tråden BF i slutet av november! Följas åt?
  • MelinaG
    Miette84 skrev 2015-04-16 13:25:09 följande:
    Får ta nya tag och nu väntar en utredning så det e i allafall positivt ????
    Härligt att du tittar framåt. Det kommer säkert att lösa sig. Lycka till!
  • Nina1980

Halsbränna och illamående är något jag haft problem med nu i 2-3 veckor. Är i v9 (8+1)
    Har fått tid att göra KUB-test 18 maj. Det är enda möjligheten för att få ett tidigt ul här i Värmland. Ska bli spännande med ul, känns som allt blir lite verkligare då :)

• knasen85
    efg skrev 2015-04-15 15:53:06 följande:
    Har du haft mer symptom innan?

Jag hade jättemycket halsbränna och har nu tagit bort allt i kosten som orsakar halsbränna, är sjukt strikt och har knappt känt av det alls nu i några dagar!
    Okej! Kanske får tänka på vad man äter :) jag har haft bröstspänningar, ont i svanken, molande värk i lillmagen. Antar att det kommer och går! :) har ul om 2 v. Längtar.
  • efg
    knasen85 skrev 2015-04-16 21:35:17 följande:
    Okej! Kanske får tänka på vad man äter :) jag har haft bröstspänningar, ont i svanken, molande värk i lillmagen. Antar att det kommer och går! :) har ul om 2 v. Längtar.
    Nu bär halsbrännan är nästan som bortblåst så har ja typ samma symtom som du beskriver. Och de går upp och ner under dagen i styrka. Själv har jag ul om precis en vecka nu.. Nervös är bara förnamnet!
  • knasen85
    efg skrev 2015-04-17 06:38:18 följande:
    Nu bär halsbrännan är nästan som bortblåst så har ja typ samma symtom som du beskriver. Och de går upp och ner under dagen i styrka. Själv har jag ul om precis en vecka nu.. Nervös är bara förnamnet!
    Kräktes imorse efter frukosten:) det kom blixtsnabbt. Fick springa in på toaletten.
  • Jenny8686

Hej hej jag hoppar in här! 28 år, väntar första barnet, 2 missfall sedan tidigare. Varit på 2 vul då det visat ett friskt foster med ett pickade hjärta. Bf uträknat av gynekologen blev 23-24/11 (blev tillbaka flyttad 4-5 dagar) är idag i v. 9+0. Inskrivning på fredag! Har bokat in för KUB 15/5. :)

Har mått väldigt illa så jag har fått utskrivet Lergigan comp som hjälper :)

• Kazza

Grattis Jenny!!! Så roligt att det ser bra ut!

Jag gjorde VUL igår som såg normalt ut så nu ska jag ta kontakt med vanlig barnmorska istället för ivfkliniken. Känns spännande! Är på 8+5 idag :)

• Jenny8686
    Kazza skrev 2015-04-22 19:08:29 följande:

Grattis Jenny!!! Så roligt att det ser bra ut!

Jag gjorde VUL igår som såg normalt ut så nu ska jag ta kontakt med vanlig barnmorska istället för ivfkliniken. Känns spännande! Är på 8+5 idag :)

Åh men va sköt för dig! Har du gjort ivf? Det är så sjukt spännande detta :) men längtar som bara den till v. 13 så man kan andas ut lite i allafall!
  • eihr

Maginfluensa och graviditetsillamående, en nyupplevd skräckkombo :(

• Jenny8686
    Jenny8686 skrev 2015-04-23 07:23:49 följande:
    Åh men va sköt för dig! Har du gjort ivf? Det är så sjukt spännande detta :) men längtar som bara den till v. 13 så man kan andas ut lite i allafall!
    Nej det har jag inte gjort har haft missfall tidigare så är orolig av mig.

Men nu har mina symtom börjat försvinna så har fått en tid på tisdag för att kolla om det lever... Är väldigt orolig...
Svar på tråden BF i slutet av november! Följas åt?