BF i slutet av november! Följas åt?
Hejsan!
Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)
Hejsan!
Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)
Halsbränna och illamående är något jag haft problem med nu i 2-3 veckor. Är i v9 (8+1)
Har fått tid att göra KUB-test 18 maj. Det är enda möjligheten för att få ett tidigt ul här i Värmland. Ska bli spännande med ul, känns som allt blir lite verkligare då :)
Hej hej jag hoppar in här! 28 år, väntar första barnet, 2 missfall sedan tidigare. Varit på 2 vul då det visat ett friskt foster med ett pickade hjärta. Bf uträknat av gynekologen blev 23-24/11 (blev tillbaka flyttad 4-5 dagar) är idag i v. 9+0. Inskrivning på fredag! Har bokat in för KUB 15/5. :)
Har mått väldigt illa så jag har fått utskrivet Lergigan comp som hjälper :)
Grattis Jenny!!! Så roligt att det ser bra ut!
Jag gjorde VUL igår som såg normalt ut så nu ska jag ta kontakt med vanlig barnmorska istället för ivfkliniken. Känns spännande! Är på 8+5 idag :)
Grattis Jenny!!! Så roligt att det ser bra ut!
Jag gjorde VUL igår som såg normalt ut så nu ska jag ta kontakt med vanlig barnmorska istället för ivfkliniken. Känns spännande! Är på 8+5 idag :)
Maginfluensa och graviditetsillamående, en nyupplevd skräckkombo :(