BF i slutet av november! Följas åt?
Hejsan!
Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)
Hejsan!
Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)
Jag går in i v.12 på torsdag och bf blir 26 november.
Hej alla! Jag går in i v.12 på torsdag och bf blir 26 november. Jag har en fundering som jag gärna skulle vilja prata om här!
i v.9 fick jag en liiiten blödning (ca en femmas storslek) i trosan. Var lite brunt och lite rött blod. Kom inget mer än det och hade inte ont, inga klumpar. Det första jag tänkte var såklart missfall så ringde till min BM och hon sa att så länge man inte blöder mycket, klumpar eller har ont så är det ingen fara. Mina symptom finns kvar, men är så orolig när jag ska på UL nästa vecka att det inte ska finnas något där och att jag fått missfall.... Vad tror ni? Detta var 3 veckor sedan och har inte blödigt NÅGOT mer sen dess.
Hej Nina1980. Spännande med KUB vi har på tisdag! Så nervös!
Hej Nina1980. Spännande med KUB vi har på tisdag! Så nervös!
Finns det nån mer än jag som bloggar här ?? Läs gärna min blogg om ni vill sandraaaisaksson.blogg.se och länka gärna era bloggar :) kul o läsa om andra som också är gravida :)
I måndags var vi på KUB-test och fick provsvaren idag. De var bra och det var låg sannolikhet för kromosomavvikelse så det känns skönt. Var helt fantastiskt att se det lilla livet, och att se hjärtat slå :)
Allt känns så mycket mer verkligt nu! Och det känns som att vi kan göra det mer officiellt nu. Ska berätta för mina brorsdöttrar till helgen. Det är tydligen väldigt häftigt med kusiner så det kommer bli stort för dem :D
Mitt BF datum ändrades efter kub. Från 30:e -24 nov. Blev överraskad men glad:) RUL 7 juli. Väntar med spänning. Var så härligt att se den lille på monitorn<3 vill veta kön nu:P
Vi har fått tid för ultraljud 26 juni så då hoppas vi få reda på kön :) Spännande!
Hej tjejer.
Måste kolla om det är fler än jag som har fått problem med kraftiga flytningar? Går in i v18 imorgon. Har läst att det är normalt men det känns inte speciellt trevligt. Dagen jag upptäckte det var jag på jobbet och hade linnebyxor på mig. Det kom så mycket flytningar att det kom mer och mer i byxorna. Vid lunch såg det ut som jag kissat på mig! Övervägde att gå hem från jobbet med det syntes inte när jag stod upp men jag fick ju panik när jag var på toa och såg hur det såg ut! Trodde först det var något tillfälligt eller att det var konstigt tyg på byxorna som sög åt sig ovanligt mycket.
Dagen efter hade jag jeans på mig och det blev samma sak då. Även om det inte syntes att jeansen var blöta kändes det när jag satte på mig dem igen efter toabesök.
Nu måste jag använda trosskydd! Känner mig så himla ofräsch!
Det värsta är att när jag googlar på detta så verkar det som att det är normal att det blir mer och mer ju längre graviditeten fortskrider! Det får inte bli värre än det här! :(