• HCS

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

Då det är väldigt många i novembertrådarna startar jag en mindre grupp och hoppas någon hänger på!

Själv har jag BF 29/11. Väntar nu fjärde barnet, har tre pojkar sen tidigare på 9, 7 och 1 år. 

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-02 14:22
    BF-lista

23/11 - Fairytale01 / Vellinge / Sjätte barnet
    24/11 - Miaomiao / / Tredje barnet
    24/11 - CeElSu / / Första barnet
    24/11 - eihr / Svedala / Första barnet
    25/11 - EJai / Göteborg / Fjärde barnet
    26/11 - fridilie / / Första barnet
    26/11 - frida1991 / Jönköping / Första barnet
    26/11 - Kiesha / Norra Sverige / Första barnet
    27/11 - LindaM / / Femte barnet
    27/11 - Spjutt / Östrelen / Andra barnet
    27/11 - ELG / / Andra barnet
    28/11 - Knoppen234 / / Första barnet
    28/11 - Thegiirl / Göteborg / Andra barnet
    28/11 - Carrot90 / / Första barnet
    28/11 - NatalieWB / /Första barnet
    29/11 - Mikaela90 / / Andra barnet
    29/11 - MelinaG / Köpenhamn / Första barnet
    29/11 - Knasen85
    29/11 - MissPin / / Andra barnet
    29/11 - längtar985 / / Första barnet
    29/11 - Roxybe / Västerås / Andra barnet
    30/11 - Nimmi /Göteborg / Tredje barnet
    30/11 - miela33 / / Andra barnet
    1/12 - syskon1981 / / Fjärde barnet
    3/12 - LilaLove / / Första barnet
    3/12 - Nisse88 / / Andra barnet
    3/12 - aeberg / Göteborg / Tredje barnet
    ? - Globertrotter90 / Barcelona-Göteborg / Första barnet
    4/12 - Denisevictoria / Helsingborg / Första barnet
    4/12 - Johanna90 / Malmö / första barnet
    5/12 - Knasbollen81 / Uppsala / Andra barnet
    6/12 - MuM2girls / södra Östergötland / fjärde barnet
    6/12 - Nikki06 / Kalmar / Första barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-05 12:24
    Lämnar nu tråden då jag fått ett tidigt mf. Lycka till alla!! <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 17:58
    Plussade igen på Äl+9 den 4 maj.
    Nytt BF blir 15/1-2016
  • Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
  • Knoppen234

Nu förstår jag er som sett hjärtat slå. Vilken känsla! Det var inte planerat utan var in till läkaren för att prata om mitt illamående och en sjukskrivning. Helt plötsligt frågar läkaren om jag vill göra ett ultraljud och självklart sa jag ja. Men visste inte att man kunde se de i v7+5 men jo där såg man en tydligt pickande liten sak ? sen slog han på ljudet och jag fick höra hjärtat slå. Nu kan jag nog stå ut hur länge som helst med det här illamåendet! Den känslan att få se att de verkligen finns en liten där inne och hjärtat slår för fulla muggar nu blev allt så verkligt jag är inte magsjuk jag är gravid ? tyvärr var inte sambon med men vi visste inte att de skulle göra ett ultraljud. Men han blev glad när jag ringde han på jobbet och berättade.

• RestoreMe

får lite lite lite varmare panna av att anstränga mig när jag inte mår helt okej, behöver äta jämt för att må bättre och är aldrig sugen på mat, eftersom måendet är nära illamående, suck, och som gräsänka behöver jag diska nu när han kommer hem. För det är mysigare att njuta av tillståndet tillsammans då. Och det var den där ansträngningen det, urk, osså ska man va gla och jo då

Våga se och förändra
  • MissPin
    Knoppen234 skrev 2015-04-16 16:13:23 följande:

Nu förstår jag er som sett hjärtat slå. Vilken känsla! Det var inte planerat utan var in till läkaren för att prata om mitt illamående och en sjukskrivning. Helt plötsligt frågar läkaren om jag vill göra ett ultraljud och självklart sa jag ja. Men visste inte att man kunde se de i v7+5 men jo där såg man en tydligt pickande liten sak ? sen slog han på ljudet och jag fick höra hjärtat slå. Nu kan jag nog stå ut hur länge som helst med det här illamåendet! Den känslan att få se att de verkligen finns en liten där inne och hjärtat slår för fulla muggar nu blev allt så verkligt jag är inte magsjuk jag är gravid ? tyvärr var inte sambon med men vi visste inte att de skulle göra ett ultraljud. Men han blev glad när jag ringde han på jobbet och berättade.

Vad härligt! Längtar till mitt ultraljud. Går bara och väntar på att det ska bli den 27 så jag kan slappna av sen.
  • Lilalove

Nu tror jag hormonerna verkligen spelar mig spratt för jag har ångestkänningar som kommer och går av ingen god anledning, tung andning och allmänt jobbigt ett tag och så pang är det borta...pang är det tillbaka :/

• HCS

Hej! Hoppar tillbaka hit igen om det är ok(är ju trots allt jag som är ts )

Fick detta idag, helt chockad! Fattar inte, trodde jag skulle ha ägglossning i veckan som var, men den kom aldrig äl testen bara ökade i styrka och inga symtom på äl istället har jag dragits med illamående på kvällarna sen i tisdags och ömma bröst. Vet dock ej när jag hade äl, testade blankt igen den 8/4 på morgonurin med cb plus så ny graviditet borde det ju vara.. ?

Någon med en teori??

• HCS

Härligt för er som fått vul! :)

Hoppas alla här inne mår bra och allt är som det ska!! (så bra  man nu kan må i en tidig graviditet :/ )

• Miaomiao
    HCS skrev 2015-04-18 20:28:55 följande:

Hej! Hoppar tillbaka hit igen om det är ok(är ju trots allt jag som är ts )

Fick detta idag, helt chockad! Fattar inte, trodde jag skulle ha ägglossning i veckan som var, men den kom aldrig äl testen bara ökade i styrka och inga symtom på äl istället har jag dragits med illamående på kvällarna sen i tisdags och ömma bröst. Vet dock ej när jag hade äl, testade blankt igen den 8/4 på morgonurin med cb plus så ny graviditet borde det ju vara.. ?

Någon med en teori??

Välkommen tillbaka! Ser otroligt lovande ut! Grattis, vad kul att det tog sig direkt!
  • MissPin

Hej! Hoppar tillbaka hit igen om det är ok(är ju trots allt jag som är ts smile1.gif )

Någon med en teori??

Grattis! Underbart att det tog sig så snabbt igen! :)
  • Thegiirl

Hej! Hoppar tillbaka hit igen om det är ok(är ju trots allt jag som är ts smile1.gif )

Någon med en teori??

Åh Gud så roligt ???? grattis!! Hoppas den är här för att stanna nu ^^
  • HCS
    Thegiirl skrev 2015-04-19 07:52:06 följande:
    Åh Gud så roligt ???? grattis!! Hoppas den är här för att stanna nu ^^
    MissPin skrev 2015-04-18 21:59:48 följande:
    Grattis! Underbart att det tog sig så snabbt igen! :)
    Miaomiao skrev 2015-04-18 21:36:08 följande:
    Välkommen tillbaka! Ser otroligt lovande ut! Grattis, vad kul att det tog sig direkt!
    Tack! Känns otroligt märkligt, men känns i kroppen som att det kan stämma! Vågar inte tro det knappt. Ska ta ett test till i morgon, tar nu en hcg sticka från graviditetskollen varje morgon, men tycker det är så svårt att se på dem. Har ni någon erfarenhet av dem?

Tyckte mig dock se ett lite starkare svagt streck på den i morse..

Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!