BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Jag har också börjat känna av illamående, är en stor kaffedrickare annars men tycker inte det är lika gott längre. Har inte lika stort matsug, blev rostade mackor till lunch för jag var totalt osugen på mat. Hoppas det går över snart!
Har mest sug efter cornicons (inlagd mini gurka) och hyvlad ost. Sen är loka crusch en favorit helst citron.
Jag måste äta varannan timme för att inte må illa vilket resulterat i att jag redan gått upp 5kg! Är orolig hur det ska sluta..
Jag är också jätterädd för att gå upp för mycket i vikt. :( Förra graviditeten gick jag upp drygt 10 kg från 64 kg (är 170 lång) men det känns inte som att det kommer vara lika "lätt" den här gången... Tips någon?!
Jag är lite tvärtom med mina 50kg till 160 cm. Går lätt upp 20-25kg under en graviditet.
Äter allra helst lagad mat och det är det enda som tar bort illamåendet. Mår jättedåligt fram till lunch trots smörgåsar, yoggi och frukt m.m men sen efter riktig mat mår jag toppen ett par timmar. Samma igen sen när kl närmar sig 16..
Åh inlagd gurka! Det var ett måste när jag väntade flickorna! Och fefferoni i mängder.. :)