BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Hej och välkommen! :)
Jag är också i vecka 8 med första barnet :) Är i liknande sits som er, jag pluggar (dock färdig nu i maj) och är timvikarie och min sambo driver ett litet företag, så den ekonomiska inkomsten är inte enorm direkt. Men vi lägger undan runt 500:- var varje månad på ett sparkonto som vi kommer att använda till bebisgrejer sen, och det funkar jättebra för oss. Får vi något extra över en månad så åker det också in på sparkontot. Tror allt kommer gå jättebra ekonomiskt, även fast vi inte har två fasta jobb :)
Själv har man som inga tecken förutom illamående ibland, och sedan har jag börjat bli så himla trött! Men känner aldrig någon växtvärk eller liknande. Ibland hugger det till i sidorna, men har ingen aning om vad det kan vara. För mig känns det också som att skaffa barn för första gången, då sonen hinner bli 5 år.
Känner mig större redan nu. Är i v 10+3. Men jag vet inte om det bara är tarmarna som gör att jag är mer svullen. är andra barnet, och visst brukar det börja synas fortare men tror inte det syns så här snabbt, speciellt inte på mig som redan är ganska mullig runt magen (från min första grav) som jag tyvärr inte lyckats tränat bort. Är ju en annan sak om man är väldigt smal, då syns det ju som fortare!