• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • bebba83
    SsJj skrev 2015-05-10 20:24:33 följande:

Jag provade en sån med första dottern men samtidigt "varnar" dom ju lite om att barnet skulle bli stressat och påverkat av vågorna från den. Samtidigt kan den skapa en onödig oro om man inte skulle hitta hjärtljuden.

Okej kanske ska vänta några dagar till efter kub så man vet helt 100 att de finns nåt därinne ;)
  • Astli85
    Lizzie09 skrev 2015-05-10 20:28:52 följande:

Jajjemän, jag med!

Oh ja det ilar å molar i sticker. . Nästan så man blir paranoid :O
  • Winny87

Jag har växtvärk, illamående och extrem trötthet och svårt att sova på nätterna.

Är i vecka 9 och läste att det är nu risken för missfall är stor då moderkakan tar över. Så lite orolig men försöker att inte tänka på det.

Nån mer än jag som redan har svårt att ha vanliga byxor då det trycker och blir obekvämt?

• nikki06
    Winny87 skrev 2015-05-11 06:44:01 följande:

Jag har växtvärk, illamående och extrem trötthet och svårt att sova på nätterna.

Är i vecka 9 och läste att det är nu risken för missfall är stor då moderkakan tar över. Så lite orolig men försöker att inte tänka på det.

Nån mer än jag som redan har svårt att ha vanliga byxor då det trycker och blir obekvämt?

Jag med! Nu är jag i 10+2 och jag har fått en ordentlig mage, tror ju inte att det är gravidmagen än men har säkert gått upp massa i vikt! Jag vägde 56 från början och i v 9 hade jag gått upp nästan 2 kilo och då hade jag inte alls den här magen som inte får plats i byxorna längre, har inte vågar väga mig igen.. Haha
  • Misshjb
    Winny87 skrev 2015-05-11 06:44:01 följande:

Försök inte vara orolig det är större risk att du inte får missfall :). Magen är redan svullen och jag hade mammabyxor igår. Går inte längre. Är i v 9+6 tycker inte att det borde vara så stor redan. Har gått upp ca 4 kg så här långt och är lite noijg över hur mycket jag kommer gå upp.
  • gällka88

På mig syns ingenting!! Känner inte på byxor eller nåt annat heller!!

Har ju mage sedan innan och längtar till de syns att man är gravid!

• Anniiica

Jag har bara gått upp 0,5kg men magen är tok svullen.

Kan inte ha jeans mer än en liten stund.

Men hoppas kunna vänta till efter sommaren med mammabyxor;)

• Winny87

När jag jobbar långa dagar på jobbet har jag nu mamma byxor då jag sväller på eftermiddagen men på kort dagar envisas jag med mina vanliga då jag för inte så länge sedan köpte ny garderob efter att ha gått ner 15 kg men har redan gått upp 3 kg av dem hehe men nu är det värt att bli tjock för det var därför jag ville gå ner i vikt hihi

Svar på tråden BF december 2015 :-)