BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Har också sex ungefär som vanligt :)
Jag provade en sån med första dottern men samtidigt "varnar" dom ju lite om att barnet skulle bli stressat och påverkat av vågorna från den. Samtidigt kan den skapa en onödig oro om man inte skulle hitta hjärtljuden.
Jajjemän, jag med!
Jag har växtvärk, illamående och extrem trötthet och svårt att sova på nätterna.
Är i vecka 9 och läste att det är nu risken för missfall är stor då moderkakan tar över. Så lite orolig men försöker att inte tänka på det.
Nån mer än jag som redan har svårt att ha vanliga byxor då det trycker och blir obekvämt?
Jag har växtvärk, illamående och extrem trötthet och svårt att sova på nätterna.
Är i vecka 9 och läste att det är nu risken för missfall är stor då moderkakan tar över. Så lite orolig men försöker att inte tänka på det.
Nån mer än jag som redan har svårt att ha vanliga byxor då det trycker och blir obekvämt?
Jag kan bara ha mammabyxor nu o har gått upp 5 kg...
På mig syns ingenting!! Känner inte på byxor eller nåt annat heller!!
Har ju mage sedan innan och längtar till de syns att man är gravid!
Jag har bara gått upp 0,5kg men magen är tok svullen.
Kan inte ha jeans mer än en liten stund.
Men hoppas kunna vänta till efter sommaren med mammabyxor;)
När jag jobbar långa dagar på jobbet har jag nu mamma byxor då jag sväller på eftermiddagen men på kort dagar envisas jag med mina vanliga då jag för inte så länge sedan köpte ny garderob efter att ha gått ner 15 kg men har redan gått upp 3 kg av dem hehe men nu är det värt att bli tjock för det var därför jag ville gå ner i vikt hihi