BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Min stora fråga är ju hur tidigt vågar man berätta att man väntar första barnet?
Är ju bara i vecka fem och vill inte säga nått för tidigt . Hur tänker ni andra? :)
Min stora fråga är ju hur tidigt vågar man berätta att man väntar första barnet?
Är ju bara i vecka fem och vill inte säga nått för tidigt . Hur tänker ni andra? :)
Vad roligt att ni berättat och de verkar ta det bra! Min kusin som är ett år äldre än mig kom på mig att jag drack alkoholfritt vin och fattade direkt men hon blev mest chockad, sa inte så mycket mer. Jag är rädd att mina föräldrar ska reagera liknande, jag har ett år kvar på min utbildning så är rädd att de ger mig lite uppläxning för att jag inte pluggar klart först. Hoppas de förstår hur glad man är över detta!
Vi ska berätta för min mans familj idag. Såå spännande! :) men jag tror dom blir jätteglada :)
Vi kommer nog vänta ett tag, om jag inte mår hysteriskt illa förstås och inte kan äta. Än så länge så har jag ett dovt illamående.
Min man ringde och väckte svärmor direkt efter jag ringt och berättat för honom (han är bortest). Hon började gråta av lycka :) och jag tänkte berätta för min pappa nästa vecka eftersom vi ska dit på påskmiddag/kalas. Men oss gör det inget att våra föräldrar vet redan nu. Om det tråkigt nog skulle sluta i mf så är det skönt att ha deras tröst och stöd
Men resten av våra nära och kära får allt vänta till v12 :)
Är det någon mer som har svullen mage nu? Min är jättesvullen, jag ser liksom redan gravid ut och måste dölja med lösa kläder. Men det är ju mysigt med en liten mage, även om det inte är den "riktiga" magen :) hihi