• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Malin Cc
    längtar14 skrev 2015-04-05 07:07:49 följande:

Vad äter ni för vitaminer? Jag äter apoteket hjärtas kosttillskott för kvinnor. Är omega 3 bra? Har nämligen några som heter new omega...

Jag åkte och köpte Apotekets tillskott som heter gravid dagen jag plussade :)
  • Malin Cc

Jag hade en riktig skitkväll igår.

Slutade röka och drog ner något så extremt på både kaffe, te och läsk dagen jag plussade. Så har varit helt utan cigg, te, och endast druckigt knappa två koppar kaffe om dagen( dricker annars ca 7st!) .

Hade ont i huvet och ryggen, mådde illa, bölade för minsta lilla. Och mitt i allt fick jag för mig att jag var tvungen att ha popcorn! Hade vi det hemma? Nej självklart inte.. haha

Så sambon och jag hoppar in i bilen, åker runt hela stan eftersom alla stora butiker hade stäng. Sista stoppet blir Statoil, letar som en idiot och känner hur tårarna kommer när jag inte hittar skiten!

Historien slutar väl helt okej eftersom kassörskan hittade två påsar och jag slutade böla..

Så abstinens eller cravings.. Liten blandning av både och kanske :'D

• längtar14

Längtar efter och få gå och handla saker vagn har vi redan då vi köpte en nära väns. Vi köpte den tidigt, tyvärr så fick vi missfall några veckor senare. Men men vi lät den stå, orkade inte hålla på o sälja den just då. Är en emmaljunga duo classic från 2012, använd i 1,5år.

Vad gillar ni för vagnar?

• Sookie85

Hej på er!

Har nu gjort tre tester och alla är positiva, tog ett clear blue som visade 2-3 veckor:)

Är så glad då vi försökt blivit gravida i 2 år samt provat 2 försök med ivf. Vi tog en paus i julas och åkte utomlands nu i mars innan vi tänkte dra igång igen och då händer detta :)

Jag känner mig uppblåst och har spm en liten mensvärks känsla i magen.

Har räknat ut att BF blir den 7 dec :)

Kul om vi kan följas åt!

• längtar14
    Sookie85 skrev 2015-04-05 08:05:55 följande:

Hej på er!

Har nu gjort tre tester och alla är positiva, tog ett clear blue som visade 2-3 veckor:)

Är så glad då vi försökt blivit gravida i 2 år samt provat 2 försök med ivf. Vi tog en paus i julas och åkte utomlands nu i mars innan vi tänkte dra igång igen och då händer detta :)

Jag känner mig uppblåst och har spm en liten mensvärks känsla i magen.

Har räknat ut att BF blir den 7 dec :)

Kul om vi kan följas åt!

Härligt!

Vi har gjort ett ivf, det här var vårat tredje Fet försök med ett 6-dagars.

I vilken vecka är du i?
  • Sookie85

Jag är i v 5. Allt känns så overkligt... Tokigt att det kan gå vägen när man inte tänker så mycket på det :) håller tummarna nu att allt går bra.

Vilken vecka är du i? Vilken klinik har du gjort ivf/fet? (Längtar14)

• MuM2girls
    längtar14 skrev 2015-04-04 20:38:50 följande:

Använder ni nån gravidapp? Jag använder just den som heter gravidapp smile1.gif

Jag har ett par st denna är favisen
  • längtar14
    Sookie85 skrev 2015-04-05 09:13:44 följande:

Jag är i v 5. Allt känns så overkligt... Tokigt att det kan gå vägen när man inte tänker så mycket på det :) håller tummarna nu att allt går bra.

Jag är i v5 (4+0) idag. om jag har räknat rätt...

Går på fertilitetscentrum i sthlm.
  • längtar14
    Sookie85 skrev 2015-04-05 09:13:44 följande:

Jag är i v5 (4+0) idag. om jag har räknat rätt...

Går på fertilitetscentrum i sthlm.
Svar på tråden BF december 2015 :-)