• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Hallonpaj
    Hallonetsorbet skrev 2015-04-03 16:01:24 följande:

En idé om listan när alla har bf. Kan vi inte ändra så att det står december, alla datum och sedan våra användarnamn efter varje datum istället. Då är det lättare att hitta andra med samma datum för ju mer dagarna går ju fler kommer det bli i denna grupp.

Jag kan fixa den listan is eftersom jag är så jobbig och frågar om det.

Men tycker ni andra det med eller är det onödigt?

Låter som en bra idé =) Jag har bf 12 december (räknade om lite och tror det stämmer bättre)
  • nikki06

Åh skönt! Hur tog hon det??
    Jag och min sambo har faktiskt undvikt våra familjer denna påsk, tack och lov, annars hade man fått smyga som bara den. Är dock och firar med min mormor och mina kusiner så blir nog en del smygande ändå.. Har köpt färsk varmrökt lax dock, har hört att det ska gå att äta??

• Hallonpaj
    Snobi skrev 2015-04-03 16:10:52 följande:

Nu vet mamma. Puh. Jag var superskakis och började nästan gråta, men nu känns det bra. Ingen gravlax till mig!

Åh så skoj att berätta! Glad Jag tänkte jag skulle berätta för min pappa om en vecka när vi ska dit på sent påskfirande. Vill liksom inte ta den diskussionen om maten inför hela släkten..hihi  Han har fyllt år precis så ska göra en klassiker och ge han en fin ram med en lapp där det står att bilden kommer i december ;)
  • Snobi
    nikki06 skrev 2015-04-03 16:20:47 följande:

Åh skönt! Hur tog hon det??

Jag och min sambo har faktiskt undvikt våra familjer denna påsk, tack och lov, annars hade man fått smyga som bara den. Är dock och firar med min mormor och mina kusiner så blir nog en del smygande ändå.. Har köpt färsk varmrökt lax dock, har hört att det ska gå att äta??

Om jag hade vetat om graviditeten tidigare så hade jag stannat hemma men nu hade jag lovat att åka hit. Och det är bara vi två så hon hade blivit ensam om jag hade bangat i sista sekunden. Hon tog det bra och blev väldigt glad när hon väl fattade! Jag sa att jag kommer vara tråkig i påsk och inte dricka vin eller nubbe och inte äta gravlax eller mögelost. Hon trodde att det hade med dieten att göra (äter lchf) och frågade om jag skulle bli nykterist. Då körde jag tonårsstilen, sa "du fattar ju ingenting" och började gråta. Haha!! Var så uppe i varv Men nu är hon som sagt väldigt glad. Berättade att det har tagit lång tid också och att jag har mått dåligt. Känns skönt att hon vet det.

Ja, varmrökt ska väl gå bra. Och bra med omega 3! Ät massor! Jag blev tvungen att äta några skivor salami innan jag vågade berätta. Hoppas verkligen att det inte var någon fara..
  • Snobi
    Hallonpaj skrev 2015-04-03 16:24:32 följande:

Åh så skoj att berätta!  Jag tänkte jag skulle berätta för min pappa om en vecka när vi ska dit på sent påskfirande. Vill liksom inte ta den diskussionen om maten inför hela släkten..hihi  Han har fyllt år precis så ska göra en klassiker och ge han en fin ram med en lapp där det står att bilden kommer i december ;)

Vilken kul idé! Jag hade egentligen velat berätta på ett roligare sätt men det känns så läskigt när det är så tidigt. Vågar inte riktigt vara glad och göra en stor grej av det. Fast en stor grej är det ju ändå, men ja.. Bra att du är modigare! Han kommer bli så glad
  • paxoo
    Knasbollen81 skrev 2015-04-02 17:58:42 följande:
    Åh stort grattis- känner du av några symptom än?!
    Tack! Ja, mitt humör är verkligen helt galet, grinar ena sekunden, sen är jag skit sur. Sen är tuttarna väldigt ömma.. Håller tummarna att illamåendet inte kommer ^^
  • paxoo
    Knasbollen81 skrev 2015-04-02 17:58:42 följande:
    Åh stort grattis- känner du av några symptom än?!
    Ja lite, humör förändringar hur mycket som helst, kan börja grina helt plötsligt. Sen är jag väldigt lätt irriterad, men kan också bero på att jag slutade röka så fort jag fått reda på att jag var gravid. Ömma tuttar och måste kissa hela tiden nästan, haha :)
  • Knasbollen81

Alltså är det bara jag som saknar symptom typ... nästan så jag funderar på att ta ett nytt gravtest imorgon. Sååå knäpp man är

• paxoo
    Knasbollen81 skrev 2015-04-03 22:48:35 följande:

Alltså är det bara jag som saknar symptom typ... nästan så jag funderar på att ta ett nytt gravtest imorgon. Sååå knäpp man är

Vilken vecka är du i? :)
  • Knasbollen81
    paxoo skrev 2015-04-04 00:23:41 följande:

Vilken vecka är du i? :)

Bara i vecka fem (sex imorgon) så får nog coola ned. Men från att ha tyckt att tiden gått fort så går den jäääätttelångsamt
Svar på tråden BF december 2015 :-)