BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
En idé om listan när alla har bf. Kan vi inte ändra så att det står december, alla datum och sedan våra användarnamn efter varje datum istället. Då är det lättare att hitta andra med samma datum för ju mer dagarna går ju fler kommer det bli i denna grupp.
Jag kan fixa den listan is eftersom jag är så jobbig och frågar om det.
Men tycker ni andra det med eller är det onödigt?
Åh skönt! Hur tog hon det??
Jag och min sambo har faktiskt undvikt våra familjer denna påsk, tack och lov, annars hade man fått smyga som bara den. Är dock och firar med min mormor och mina kusiner så blir nog en del smygande ändå.. Har köpt färsk varmrökt lax dock, har hört att det ska gå att äta??
Nu vet mamma. Puh. Jag var superskakis och började nästan gråta, men nu känns det bra. Ingen gravlax till mig!
Åh skönt! Hur tog hon det??
Jag och min sambo har faktiskt undvikt våra familjer denna påsk, tack och lov, annars hade man fått smyga som bara den. Är dock och firar med min mormor och mina kusiner så blir nog en del smygande ändå.. Har köpt färsk varmrökt lax dock, har hört att det ska gå att äta??
Åh så skoj att berätta! Jag tänkte jag skulle berätta för min pappa om en vecka när vi ska dit på sent påskfirande. Vill liksom inte ta den diskussionen om maten inför hela släkten..hihi Han har fyllt år precis så ska göra en klassiker och ge han en fin ram med en lapp där det står att bilden kommer i december ;)
Alltså är det bara jag som saknar symptom typ... nästan så jag funderar på att ta ett nytt gravtest imorgon. Sååå knäpp man är
Alltså är det bara jag som saknar symptom typ... nästan så jag funderar på att ta ett nytt gravtest imorgon. Sååå knäpp man är
Vilken vecka är du i? :)