BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Hur ska jag räkna ut förlossningsdag och bf? Har gjort fet i naturlig cykel, men ägglossningen kom fyra dagar senare än vanligt...mensens första dag var 1/3 och ägglossningen var den 22/3 enligt kliniken, fick älutslag den 21/3. Och min cykel är 31-32 dagar lång...
Hur ska jag räkna ut förlossningsdag och bf? Har gjort fet i naturlig cykel, men ägglossningen kom fyra dagar senare än vanligt...mensens första dag var 1/3 och ägglossningen var den 22/3 enligt kliniken, fick älutslag den 21/3. Och min cykel är 31-32 dagar lång...
Jag har en 30dagarscykel så jag räknar att jag hade mens 2 dagar senare än vad jag hade eftersom apparna räknar på en 28dagarscykel :)
Här kan du enkelt räkna bf :)
www.babyhjalp.se/gravid-forlossningsdatum
Någon mer som är känsligare än vanligt? Behövs inte mycket motgång för att jag ska bli ledsen o sur :)
Någon mer som är känsligare än vanligt? Behövs inte mycket motgång för att jag ska bli ledsen o sur :)
En idé om listan när alla har bf. Kan vi inte ändra så att det står december, alla datum och sedan våra användarnamn efter varje datum istället. Då är det lättare att hitta andra med samma datum för ju mer dagarna går ju fler kommer det bli i denna grupp.
Jag kan fixa den listan is eftersom jag är så jobbig och frågar om det.
Men tycker ni andra det med eller är det onödigt?
En idé om listan när alla har bf. Kan vi inte ändra så att det står december, alla datum och sedan våra användarnamn efter varje datum istället. Då är det lättare att hitta andra med samma datum för ju mer dagarna går ju fler kommer det bli i denna grupp.
Jag kan fixa den listan is eftersom jag är så jobbig och frågar om det.
Men tycker ni andra det med eller är det onödigt?
Nu vet mamma. Puh. Jag var superskakis och började nästan gråta, men nu känns det bra. Ingen gravlax till mig!