• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • velvet

Min mage är också jättesvullen! Och jag är bara i vecka 5. Ungefär som vid PMS men ännu värre. Känner mig inte jättebekväm i de flesta av mina kläder. :/

• Knasbollen81
    Sopnali skrev 2015-04-05 14:24:16 följande:

Är det några från Uppsala?:) jag är 26.

Åh jag är från Uppsala

34 år så får vara tanten här
  • Sopnali

Men vad kul att du också bor i Uppsala ???? kul att prata med någon från samma stad @knasbollen81 ????

@velvet jag känner likadant ingenting känns bekvämt och jag ser så stor ut i allt

• Knasbollen81
    Sopnali skrev 2015-04-05 14:46:33 följande:

Men vad kul att du också bor i Uppsala ???? kul att prata med någon från samma stad @knasbollen81 ????

@velvet jag känner likadant ingenting känns bekvämt och jag ser så stor ut i allt

ja detsamma Sopnali

När är du beräknad?! Första barnet?!
  • Sopnali

Ja det är första barnet, för dig?:) jag har räknat själv på det via graviditetsappen så 5/12 är det beräknat. Själv då?:)

• Filious

En till som har plussat idag Glad BF 7/12 om allt går vägen då

Tredje barnet för mig (redan haha)

• Knasbollen81
    Sopnali skrev 2015-04-05 15:17:48 följande:

Ja det är första barnet, för dig?:) jag har räknat själv på det via graviditetsappen så 5/12 är det beräknat. Själv då?:)

Jag är också beräknad 5/12

Andra barnet. Har en kille som fyllde två nu 31 mars
  • Knasbollen81
    Filious skrev 2015-04-05 15:37:04 följande:

En till som har plussat idag BF 7/12 om allt går vägen då

Tredje barnet för mig (redan haha)

grattis

Hur gamla är dina andra barn
  • Malin Cc

Jag har inget illamående på morgonen, men börjar må smått illa av söta saker och kaffe, någon mer som märkt skillnad på aptiten?

• Beya

Hej! Plussade igår så Bf är 15 dec. Jag är jätteglad men väldigt orolig o visste inte ens om jag skulle våga skriva här redan, för att bara en månad sedan fick jag ett tidigt missfall.

Men nu får man försöka vara positiv :)

Mina symtom är främst att mina bröst o bröstvårtor redan växt mer än en storlek o är ömma.

Svar på tråden BF december 2015 :-)