BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Min mage är också jättesvullen! Och jag är bara i vecka 5. Ungefär som vid PMS men ännu värre. Känner mig inte jättebekväm i de flesta av mina kläder. :/
Är det några från Uppsala?:) jag är 26.
Men vad kul att du också bor i Uppsala ???? kul att prata med någon från samma stad @knasbollen81 ????
@velvet jag känner likadant ingenting känns bekvämt och jag ser så stor ut i allt
Men vad kul att du också bor i Uppsala ???? kul att prata med någon från samma stad @knasbollen81 ????
@velvet jag känner likadant ingenting känns bekvämt och jag ser så stor ut i allt
Ja det är första barnet, för dig?:) jag har räknat själv på det via graviditetsappen så 5/12 är det beräknat. Själv då?:)
En till som har plussat idag BF 7/12 om allt går vägen då
Tredje barnet för mig (redan haha)
Ja det är första barnet, för dig?:) jag har räknat själv på det via graviditetsappen så 5/12 är det beräknat. Själv då?:)
En till som har plussat idag BF 7/12 om allt går vägen då
Tredje barnet för mig (redan haha)
Jag har inget illamående på morgonen, men börjar må smått illa av söta saker och kaffe, någon mer som märkt skillnad på aptiten?
Hej! Plussade igår så Bf är 15 dec. Jag är jätteglad men väldigt orolig o visste inte ens om jag skulle våga skriva här redan, för att bara en månad sedan fick jag ett tidigt missfall.
Men nu får man försöka vara positiv :)
Mina symtom är främst att mina bröst o bröstvårtor redan växt mer än en storlek o är ömma.