• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • velvet

Knasbollen81 - Så resonerar jag personligen också. Och självklart ska man vara extra försiktig när det kommer till barn! Tror att vi kommer att vänta tills efter KUB med att berätta för vår dotter. Tänkte mer att hur många vänner man vill berätta det för och när kan man ju bara avgöra själv och det borde inte anses "fel" att vilja berätta tidigt. :)

• velvet

Knasbollen 81 - På ett sätt är det ganska skönt att inte ha så många symptom, då behöver man ju inte noja när de kommer och går! ;)

• MuM2girls

Mina symtom just nu.

* svullen gått upp 1,5 kg sen 1,5 vecka tillbaka

* humöret är si o så

* molande värk

* halsbränna och sura uppstötningar

* lite lätt illamående men inget som stör ännu

• Hallonpaj
    längtar14 skrev 2015-04-04 20:38:50 följande:

Använder ni nån gravidapp? Jag använder just den som heter gravidapp

Jag har två: GravidApp och Libero gravid

Tycker det är så kul att läsa och följa Solig

• Hallonpaj

Igår kväll kände jag av lite illamående och fick lite sura uppstötningar. Men nu mår jag prima igen. Men äter ju som en häst, är alltid hungrig eller sugen på något! Fast jag går gladeligen upp några extra kilon, är en smalis med hög ämnesomsättning och jag tror bebis mår bättre om jag äter lite mer och oftare. 

Längtar så himla mycket efter min man just nu. Vi har inte fått krama om varandra än. Men han kommer hem imorgon kväll och då ska vi fira Hjärta

• längtar14
    MuM2girls skrev 2015-04-04 20:08:01 följande:

Mina symtom just nu.

* svullen gått upp 1,5 kg sen 1,5 vecka tillbaka

* humöret är si o så

* molande värk

* halsbränna och sura uppstötningar

* lite lätt illamående men inget som stör ännu

Mina symtom är:

Lite illamående (mest när sockernivån är låg)

Lite spända bröst

Ont i ryggen ibland

Flytningar

Det är typ de

Med äldsta sonen så började jag må illa dagen efter positivt test och det höll i sig till v12 ( var nog mer psykiskt). Med andra sonen så mådde jag illa från v 7 tills han föddes i 37+5....

Men som sagt man ska inte jämföra graviditeter, alla är olika. Jag har dessutom 3 olika pappor

Men jag skulle vilja känna liitee mer...
  • längtar14

Vad äter ni för vitaminer? Jag äter apoteket hjärtas kosttillskott för kvinnor. Är omega 3 bra? Har nämligen några som heter new omega...

• Knasbollen81
    Hallonpaj skrev 2015-04-05 06:05:36 följande:

Igår kväll kände jag av lite illamående och fick lite sura uppstötningar. Men nu mår jag prima igen. Men äter ju som en häst, är alltid hungrig eller sugen på något! Fast jag går gladeligen upp några extra kilon, är en smalis med hög ämnesomsättning och jag tror bebis mår bättre om jag äter lite mer och oftare. 

Längtar så himla mycket efter min man just nu. Vi har inte fått krama om varandra än. Men han kommer hem imorgon kväll och då ska vi fira 

Åh ni har inte träffats sedan du plussade, åh va mysigt! Förstår verkligen att du saknar honom då

Ja jag äter också som en häst men försöker dämpa det lite (ingen smalis utan fortfarande graviditetskg kvar efter förra graviditeten trots två år sedan. Hemskt jag vet..
  • Knasbollen81
    längtar14 skrev 2015-04-05 07:07:49 följande:

Vad äter ni för vitaminer? Jag äter apoteket hjärtas kosttillskott för kvinnor. Är omega 3 bra? Har nämligen några som heter new omega...

Ingen aning om det är bra eller ej. Själv äter jag folsyra.
Svar på tråden BF december 2015 :-)