• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Anniiica
    SsJj skrev 2015-05-20 14:50:37 följande:

Så glad att kunna meddela att min bebis fortfarande lever trots blödningen. :) Fick göra ett vul precis.

Det finns fortfarande blod som kan få för sig att komma ut men bebis mår bra iaf!!

Så nu har jag lite att läsa ifatt. Varit lite off sen i söndags.. :)

Vad skönt att höra!

Hoppas du är lite lugnare nu och ta hand om dig :)
  • bebba83

Dåligt resultat på kub idag.... jag va inte de minsta orolig innan. Tänk så fel ens magkänsla är ibland... usch nu e de tungt!

• JJ15
    bebba83 skrev 2015-05-20 16:11:04 följande:

Dåligt resultat på kub idag.... jag va inte de minsta orolig innan. Tänk så fel ens magkänsla är ibland... usch nu e de tungt!

Styrkekramar <3
  • Aurora82
    Beya skrev 2015-05-20 10:18:49 följande:

Tror jag kommer få en pojk till för vi hade sex så ofta och prick på ägglossningsdagen och då är det större chans för en pojk

Fast detr ägget som bestämmer om det vill släppa in en pojk eller flock spermie. Utlösning ofta ökar andelen pojk spermier så visst, med fler simmare som är pojkar ökar sannolikheten. MEN det är ändå ägget som avgör ;)
  • TessOphira
    Beya skrev 2015-05-20 10:18:49 följande:

Tror jag kommer få en pojk till för vi hade sex så ofta och prick på ägglossningsdagen och då är det större chans för en pojk

Du vet att det där bara är en myt va?
  • Aurora82

Usch, så jobbigt :( vad fick ni för resultat? Och kommer ni utreda vidare?
  • Beya
    TessOphira skrev 2015-05-20 16:26:07 följande:
    Du vet att det där bara är en myt va?
    Det är inte en myt att flickspermie är något större och långsammare än pojkspermie nej
  • velvet

bebba83 - vad fick ni för resultat? :( Vet ni vad det beror på att ni fick dåligt?

• Beya

Fy vad jobbigt! Var det mycket illa? Nej det tror man ju på något sätt inte man ska få även om min bm sa att jag skulle förbereda mig på det, men det kan man ju inte förbereda sig på. Hur går tankarna nu?

Kram
  • BowserSchnauzer
    SsJj skrev 2015-05-20 14:50:37 följande:

Så glad att kunna meddela att min bebis fortfarande lever trots blödningen. :) Fick göra ett vul precis.

Det finns fortfarande blod som kan få för sig att komma ut men bebis mår bra iaf!!

Så nu har jag lite att läsa ifatt. Varit lite off sen i söndags.. :)

Men vad härligt! Måste varit jättejobbigt för dig, vad skönt att få lite solskenshistoria :D!
Svar på tråden BF december 2015 :-)