BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Så glad att kunna meddela att min bebis fortfarande lever trots blödningen. :) Fick göra ett vul precis.
Det finns fortfarande blod som kan få för sig att komma ut men bebis mår bra iaf!!
Så nu har jag lite att läsa ifatt. Varit lite off sen i söndags.. :)
Dåligt resultat på kub idag.... jag va inte de minsta orolig innan. Tänk så fel ens magkänsla är ibland... usch nu e de tungt!
Dåligt resultat på kub idag.... jag va inte de minsta orolig innan. Tänk så fel ens magkänsla är ibland... usch nu e de tungt!
Tror jag kommer få en pojk till för vi hade sex så ofta och prick på ägglossningsdagen och då är det större chans för en pojk
Tror jag kommer få en pojk till för vi hade sex så ofta och prick på ägglossningsdagen och då är det större chans för en pojk
bebba83 - vad fick ni för resultat? :( Vet ni vad det beror på att ni fick dåligt?
Så glad att kunna meddela att min bebis fortfarande lever trots blödningen. :) Fick göra ett vul precis.
Det finns fortfarande blod som kan få för sig att komma ut men bebis mår bra iaf!!
Så nu har jag lite att läsa ifatt. Varit lite off sen i söndags.. :)