BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Jag är SÅ spänd och förväntansfull när det gäller könet. Kan knappt vänta till RUL (men vet ju såklart att jag måste, hehe). Någon annan som har tankar om kön? Kommer alla att ta reda på det om det går att se? Vi har ju en dotter sen innan. :)
Beya - Kul med sån kunskap! Jag har verkligen noll koll på det... Vi hade sex en gång om dagen tre dagar innan ägglossning, inte på själva ägglossningsdagen dock. Vad betyder det? :P
Nu har jag fått tid för RUL 2/7. Ska bli så spännande. Bara hoppas att allt är som det ska med bebis! Vi tog inte reda på kön med första barnet, men med andra gjorde vi det. Hade drömt att jag födde en son och det stämde. Denna gången "önskar" jag mig en till tjej men har haft en dröm om en son. Vi får se vad vi bestämmer oss för till rul, vi är ju såklart jätte nyfikna. Gick in i v13 idag (12+0). Sååå skönt :)
Beya - Kul med sån kunskap! Jag har verkligen noll koll på det... Vi hade sex en gång om dagen tre dagar innan ägglossning, inte på själva ägglossningsdagen dock. Vad betyder det? :P
Jag var nog inställd på att ta reda på kön vid rul, men sambon förstår inte poängen med det. Han blir lika glad vad det än blir och föredrar överraskningen. Och då tänkte jag nog om för det var så fint sagt vi väljer ändå inte kläder eller inredning efter kön så shoppa kan vi göra ändå.
Vi kommer inte att ta reda på könet. Såklart är det oerhört spännande och kommer det synas tydligt på ul så gör det de. Annars får vi bli överraskade på BB.
Barnen på jobbet är för söta!
Dom fråga om jag Ätit mycket köttbullar när jag var sjuk, dom tyckte magen var stor. :)
Vi kommer inte ta reda på det. Det gjorde vi inte med första barnet heller. Man får ta till vara på en av de få stora överaskningarna som finns kvar här i livet! :)
Vi blir överraskade vid RUL istället. :)
Så glad att kunna meddela att min bebis fortfarande lever trots blödningen. :) Fick göra ett vul precis.
Det finns fortfarande blod som kan få för sig att komma ut men bebis mår bra iaf!!
Så nu har jag lite att läsa ifatt. Varit lite off sen i söndags.. :)