BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Jag hoppar in lite försiktigt..
Har ännu inte plussat men jag är 200% säker på att jag är gravid. Om jag inte är det så har jag fått en akut dödlig sjukdom med tanke på hur jag mår. Trött intill döden och fullständigt orkeslös. Mår illa hela tiden men har tack och lov inte kräkts.. Brösten ömmar så att bh:n gör ont. Krampar, spänner och gasar i magen. Jag kan nog vara rätt säker på vad som händer tror jag..
Jag har inte räknat exakt men jag tror att jag har BF i mitten på december..
Efter att ha läst hur problematiskt det varit för vissa så skäms man nästan för att säga att vi varken legat i eller försökt aktivt.
Men jag plockade ut min stav i höstas iaf. Sedan har det fått gå som det har velat helt enkelt. Och nu verkar det i allra högsta grad som det har tagit sig.
Eftersom jag aldrig har varit inne på det här med barn så kommer jag säkert att ställa en miljon korkade frågor. Ffa så har jag nollkoll på det här med förkortningar.
Till att börja med skulle jag gärna vilja veta vad VUL står för? :)
Nått med ultraljud antar jag men vad står då V:et för?
Hur är det med barnmorska (bm- det vet jag.. ) ? Får man lov att välja själv vem man vill ha?
Har någon några bra tips på böcker att läsa?
Eftersom jag är teoretiker så gillar jag att läsa mig till saker.
OCH, eftersom jag är kontrollfreak så vill jag gärna läsa mig till allt jag kan så ingenting kan överraska mig..
Jag blir 33 i år. Bor i kristianstad. Har en son som blir 9 i år sedan innan. Blir som att göra detta för första gången igen :)
Jag blir 33 i år. Bor i kristianstad. Har en son som blir 9 i år sedan innan. Blir som att göra detta för första gången igen :)
Hade blivit citerad men hittar inte inlägget :(:(
Jaja
Hur går det för er alla???
Just nu är jag bara trött och tuttarna ömmar som fan
Känner inger alls i magrn, ttror jag iallafall. Ibland känns det något på vänster sida så ver inte om livmodern ligger åt det hållet. Är inte molvärk. Eller kanske :P
Har någon några bra tips på böcker att läsa?
Eftersom jag är teoretiker så gillar jag att läsa mig till saker.
OCH, eftersom jag är kontrollfreak så vill jag gärna läsa mig till allt jag kan så ingenting kan överraska mig..
Jaja
Känner inger alls i magrn, ttror jag iallafall. Ibland känns det något på vänster sida så ver inte om livmodern ligger åt det hållet. Är inte molvärk. Eller kanske :P
Jaja
Hej! Plussade igår så Bf är 15 dec. Jag är jätteglad men väldigt orolig o visste inte ens om jag skulle våga skriva här redan, för att bara en månad sedan fick jag ett tidigt missfall.
Men nu får man försöka vara positiv :)
Mina symtom är främst att mina bröst o bröstvårtor redan växt mer än en storlek o är ömma.