BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Det här är en jätte konstig fråga, men görs RUL vaginalt eller utanpå magen?
Hur mycket har ni gått upp i vikt vid det här laget? Och vad hade ni för "utgångsläge" (underviktig, normalviktig, överviktig)? Är i vecka 21 och har gått upp typ 4,5 kg. Är normalviktig. Lite orolig över att det ska skena iväg nu under andra halvan...
Alltid utanpå magen. :) Jag tror bara det är ultraljud innan vecka 12 som man gör vaginalt. :)
Ja det är klart. Den kan vara lite svår att se via magen såklart. :)
Velvet. Har väl 7 kg övervikt men har gått upp 2 kg hittills. Mina senaste graviditeter är det dock sista månaden jag skenat iväg i vikt. Men mest bara vatten! Gått ner nästan allt en vecka efter förlossningen.
Hur mycket har ni gått upp i vikt vid det här laget? Och vad hade ni för "utgångsläge" (underviktig, normalviktig, överviktig)? Är i vecka 21 och har gått upp typ 4,5 kg. Är normalviktig. Lite orolig över att det ska skena iväg nu under andra halvan...
Räknas som överviktig och har gått ner tre kg pga ändrat kost o motionerat mera. Hoppas inte gå upp så mycket men man vet ju aldrig!
Jag var "normal" viktig innan graviditeten. Är nu i v 20 och har gått upp 4,5 kg.
Var på ultraljud i måndags allt såg bra ut. Ska få en liten påg =)