BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Om allt stämmer och jag inte blir fram/bak flyttat på torsdag så är det halvvägs idag!! Galet galet! Vart tog tiden vägen? <3
GAH! Ja måste få skriva av mig å eventuellt har någon som förstår för i min närhet är de då ingen som fattar!!!
Jag har de senaste dagarna fått den kortaste stubinen i världshistorien! Mitt tålamod är så kort att de räcker med att en människa öppnar munnen så får ja nästan ett utbrott!! Orkar inte med någonting!
På detta är jag trött och har ont i ryggen å folk fattar inte att jag behöver vila å inte orkar hålla igång hela dagarna!
Detta framträder oftast i utbrott som går ut över mina nära som jag inte kan kontrollera vilket gör att både dom och jag mår dåligt!! Vet inte va ja ska ta mig till!
Nån som känner liknande?
GAH! Ja måste få skriva av mig å eventuellt har någon som förstår för i min närhet är de då ingen som fattar!!!
Jag har de senaste dagarna fått den kortaste stubinen i världshistorien! Mitt tålamod är så kort att de räcker med att en människa öppnar munnen så får ja nästan ett utbrott!! Orkar inte med någonting!
På detta är jag trött och har ont i ryggen å folk fattar inte att jag behöver vila å inte orkar hålla igång hela dagarna!
Detta framträder oftast i utbrott som går ut över mina nära som jag inte kan kontrollera vilket gör att både dom och jag mår dåligt!! Vet inte va ja ska ta mig till!
Nån som känner liknande?
Hejsan!
Har läst en del i tråden och hoppar in här nu om det är ok :). Väntar första barnet och är i vecka 18 nu. BF satt till 31/12 men får kanske ett annat datum på torsdag. Då är det dags för RUL! Ser fram emot det så himla mycket men är även nervös. Känns bra så jag hoppas verkligen att det visar sig vara så!
Gick in i v19 idag. Har RUL på onsdag och jag bara känner att det är en pojke. Det är liksom en han.. I mina tankar, när någon pratar om bebisen tänker jag genast "han" "honom".
Har ni haft en känsla om vad det är för kön och har det varit rätt?
Förlåt för dum fråga kanske.. Men är profylaxkurser samma sak som förlossningskurserna som mvc erbjuder? :)
Gick in i v19 idag. Har RUL på onsdag och jag bara känner att det är en pojke. Det är liksom en han.. I mina tankar, när någon pratar om bebisen tänker jag genast "han" "honom".
Har ni haft en känsla om vad det är för kön och har det varit rätt?
Nån som känner liknande?
Haha ja och jag var 99 % säker på en tjej så va de en pojke :)
Jag var nästan helt 100 på att det var en pojke. Men det är med största sannolikhet en flicka. Så fel man kan ha.
Har förresten börjat kolla på barnvagn. Vilken djungel... Har ni några tips?
Det enda jag vet med säkerhet är att vi inte vill ha vändbart handtag då vi hört att det kan ske olyckor med dom vagnarna.