BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Hejsan!
Har läst en del i tråden och hoppar in här nu om det är ok :). Väntar första barnet och är i vecka 18 nu. BF satt till 31/12 men får kanske ett annat datum på torsdag. Då är det dags för RUL! Ser fram emot det så himla mycket men är även nervös. Känns bra så jag hoppas verkligen att det visar sig vara så!
GAH! Ja måste få skriva av mig å eventuellt har någon som förstår för i min närhet är de då ingen som fattar!!!
Jag har de senaste dagarna fått den kortaste stubinen i världshistorien! Mitt tålamod är så kort att de räcker med att en människa öppnar munnen så får ja nästan ett utbrott!! Orkar inte med någonting!
På detta är jag trött och har ont i ryggen å folk fattar inte att jag behöver vila å inte orkar hålla igång hela dagarna!
Detta framträder oftast i utbrott som går ut över mina nära som jag inte kan kontrollera vilket gör att både dom och jag mår dåligt!! Vet inte va ja ska ta mig till!
Nån som känner liknande?
Hej, tänkte hoppa in. Bor i Sthlm och har än så länge BF 25/12 men ska på rul nu på fredag.
Kram
Fasar för förlossningen då förra var hemsk!! Vet att jag borde gå på aurora-samtal men vill inte för jag vet att jag kommer börja störtlipa och förmodligen inte kunna sluta, är ingen "gråtare" så tycker det är jobbigt att göra framför andra.
Jag måste verkligen ta tag i det, är i v 22 nu och det är ju inte jättelång tid kvar! Tänker man ska ju hinna bearbeta det som hände sist med, går nog inte så bra på nån vecka sen när man gör det i panik
Vill gå någon andningskurs men inte heller kollat upp det ännu. Ska göras snarast! Känner jag behöver något mer att falla tillbaka på än lustgas..
alldeles livrädd känner jag mig, kommer bli intressant detta!!
Förlåt för dum fråga kanske.. Men är profylaxkurser samma sak som förlossningskurserna som mvc erbjuder? :)
Visst är det fler här i tråden som har RUL idag? Efter lunch är det dags för oss, det blir ett utökat ultraljud med läkare pga en åkomma som mitt äldsta barn har. Tidigare har jag avundats er som haft RUL och verkligen längtat men idag känner jag mig mest nervös faktiskt!
Visst är det fler här i tråden som har RUL idag? Efter lunch är det dags för oss, det blir ett utökat ultraljud med läkare pga en åkomma som mitt äldsta barn har. Tidigare har jag avundats er som haft RUL och verkligen längtat men idag känner jag mig mest nervös faktiskt!
Förlåt för dum fråga kanske.. Men är profylaxkurser samma sak som förlossningskurserna som mvc erbjuder? :)