BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Oj då har jag gått upp det dubbla mot vad de flesta har här!
Tycker det varit svårt att låta bli god mat o godis nu när det är semester. Tänker hela tiden att jag ska skärpa mig men det går inte så bra:( varit dåligt med promenader med, för jag har helt enkelt inte orkat.
Överviktig å gått ner tror de är 5 kg pga ändrad kost å mera motion, i allafall innan semestern. Vette rackarn hur de ser ut på vågen nu. Hade helst inte gått upp nånting utan behållt min vikt så håller tummarna för de..
Å ja ha ingen aning om hur ja ska göra med jobbet.. Har nog svårt att jobba jättelänge, är narkossköterska å magen kan nog komma å va i vägen vid en massa tillfällen. Kanske finns de nå andra arbetsuppgifter till mig...
Jaha... Nu kom de en blödning igen. Tredje gången. I vecka 18+6.... Har inte mer ont än vanligt...å befinner mig lååååångt ifrån någon sorts barnmorska. Har lite panik å känner efter å känner efter så jag inte har ont... Verkar som de inte blöder mer än de som kom först, nu är de som brunt, tidigare var de RÖTT!
Jag som äntligen börjat känna lite glädje igen sen nervositet efter tidigare blödning och RUL etc... Ja vet inte om ja orkar med de här mer... :'(
Jaha... Nu kom de en blödning igen. Tredje gången. I vecka 18+6.... Har inte mer ont än vanligt...å befinner mig lååååångt ifrån någon sorts barnmorska. Har lite panik å känner efter å känner efter så jag inte har ont... Verkar som de inte blöder mer än de som kom först, nu är de som brunt, tidigare var de RÖTT!
Jag som äntligen börjat känna lite glädje igen sen nervositet efter tidigare blödning och RUL etc... Ja vet inte om ja orkar med de här mer... :'(
I torsdags upptäckte jag att tre (jag vet gick all in!) grav test visade att jag var gravid! 2006 fick jag domen av en läkare att jag inte hade pcos dock skulle jag aldrig kunna bli gravid naturlig väg. 2012 konstaterade en annan läkare att jag var en typisk pcos patient och idag fick jag inte bara beskedet att jag var gravid utan jag var dessutom i vecka 22! Bf beräknat till 1/12, och barnet växte på fint och såg välmående ut. Jag har under hela em suttit i någon form av chock här hemma.
Detta blir mitt och makens andra barn fick vår efterlängtade son genom adoption 2013 men det är min första graviditet.
Bebba83 JJ15
Dom har inte hittat någon anledning tidigare när ja varit in så ja har ingen aning om va som kan ligga bakom de. Men de kommer inge mer blod iaf.. Får ringa BM imorgon å fråga... Har googlat och de enda jag hittat är att de är vanligt med blödningar i tidig graviditet, fram till vecka 16...
I torsdags upptäckte jag att tre (jag vet gick all in!) grav test visade att jag var gravid! 2006 fick jag domen av en läkare att jag inte hade pcos dock skulle jag aldrig kunna bli gravid naturlig väg. 2012 konstaterade en annan läkare att jag var en typisk pcos patient och idag fick jag inte bara beskedet att jag var gravid utan jag var dessutom i vecka 22! Bf beräknat till 1/12, och barnet växte på fint och såg välmående ut. Jag har under hela em suttit i någon form av chock här hemma.
Detta blir mitt och makens andra barn fick vår efterlängtade son genom adoption 2013 men det är min första graviditet.