BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Hej alla! Jag har en fråga Jag väntar vårt 5 barn så borde kanske veta, men minns inte att det varit såhär m dom andra. Alltså, när bebis sparkar känner jag av vissa sparkar så väldigt långt ner. Nästan som foten eller vad det nu är är på väg ut. Nån mer som känner igen sig?
Nu är jag lite orolig. :( Har känt bebisen dagligen och väldigt mycket och ofta de senaste veckorna, men idag känner jag ingenting. Ärö vecka 23. Behöver jag vara orolig?
Nu är jag lite orolig. :( Har känt bebisen dagligen och väldigt mycket och ofta de senaste veckorna, men idag känner jag ingenting. Ärö vecka 23. Behöver jag vara orolig?
Citerade fel text nu, men ni förstår :)
I vilken vecka börjar bm mäta mage och lyssna på bebisens hjärta? Jag går in i v 21 imorgon och har nästa besök 7/9 :)
I vilken vecka börjar bm mäta mage och lyssna på bebisens hjärta? Jag går in i v 21 imorgon och har nästa besök 7/9 :)
Ingen med lite roliga cravings eller som skickat iväg sin sambo mitt i natten ännu?
Min dille på smörgåsgurka övergick till CHIPS! Inte så lyckat när man lagt på sig 10 kilo.. Gått åt några påsar lättsaltade potatischips..
Och så börjar paniken krypa sig på igen om att inte räcka till till 3 flickor. Den stora kommer lätt i skymundan och det är 2 definitiva mammasflickor jag har så är lite nervös nu över att snart ha en tredje som ska sitta fast vid en.
Tack o lov brukar paniken släppa när jag fått sova lite bättre och är utvilad och känner mig stark igen. Varit lite tuffa nätter nu ett tag med pirriga magar inför förskoledags.. :)