• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • moruri

Frysta blåbär med mjölk och lite socker! Har jag mumsat massor av sista veckorna. Ganska jobbigt då jag blir skithård i magen, men ack så gott!

• Citrona

Har börjat fundera på sådana där hela inlagda, ganska stora smörgåsgurkor och att doppa dem i Frenchies starka senap....namnam

• mammmiamaria

Jag är i v 23+5 och jag har börjat få så sjukt ont i revbenen både på framsidan och på ryggen. Det har hållit i sig i snart en vecka på framsidan och det kommer alltid på kvällen när jag sätter mig i soffan. Jag måste ligga ner. Idag kom jag tillbaka till jobbet efter semestern (jag har stillasittande kontorsjobb) och den brännande smärtan kom vid lunch. Så himla ont i hela ryggen! Är det någon som känner igen detta? Ska detta fortgå så måste jag bli sjukskriven. Jag kan ju inte sitta ner!

• emeliess
    Anniiica skrev 2015-08-10 16:38:01 följande:

Gick in i vecka 21 idag och ska den 2/9 till bm. Då ska vi lyssna på hjärtat och välja BB och så. Hon sa inget om mäta magen.

Men skulle tro att det är runt v25 :)

Välja BB? Det har jag inte hört något om. Men man kanske gör olika i olika landsting/mottagningar :) Tack för svaret!
  • Längtan 34
    BowserSchnauzer skrev 2015-08-10 09:01:58 följande:
    Lät som en jättebra deal så jag gick in och kollade men nu var det slut i lager :/. Typiskt, vi hade egentligen tänkt köpa en mjuklift men med det där priset kunde man ju göra det också för samma pengar som vi tänkt lägga från början... Varit inne på en annan lekmer som också hade bra pris men bara på vagnpaketer - men är det 2014 års modell då tro? Inte för att det spelar så stor roll men det står ju inget i beskrivningen...
    Ja verkligen ett superbra pris! Beställde i torsdags och hämtade ut det idag. Gick snabbare än vi trott :). Känns lite konstigt att sakerna står här redan. Packade upp dem och kikade på allt och blev verkligen nöjd. Vagnen är fin och jättelätt att köra. Till och med sambon (som har varit måttligt intresserad när jag pratat vagn) sa att det var ett jättebra köp ;).

Ett par dagar innan vi beställde hade paketet tagit slut så jag mailade dem och kollade om det skulle komma in fler. Det gjorde det men nu har de tydligen tagit slut igen. Testa att maila dem och kolla om de tänker lägga ut fler :). Kunde inte heller utläsa vilken årsmodell det är men antar att det är 2014?!
  • BowserSchnauzer
    Längtan 34 skrev 2015-08-10 22:11:05 följande:
    Ja verkligen ett superbra pris! Beställde i torsdags och hämtade ut det idag. Gick snabbare än vi trott :). Känns lite konstigt att sakerna står här redan. Packade upp dem och kikade på allt och blev verkligen nöjd. Vagnen är fin och jättelätt att köra. Till och med sambon (som har varit måttligt intresserad när jag pratat vagn) sa att det var ett jättebra köp ;).

Ett par dagar innan vi beställde hade paketet tagit slut så jag mailade dem och kollade om det skulle komma in fler. Det gjorde det men nu har de tydligen tagit slut igen. Testa att maila dem och kolla om de tänker lägga ut fler :). Kunde inte heller utläsa vilken årsmodell det är men antar att det är 2014?!
    Har redan mailat men de visste inte om eller när de skulle få in fler. Så får väl hålla utkik :). Mysigt att ni redan har sakerna på plats och allt, blir ju lite mer verkligt :)
  • velvet
    Beya skrev 2015-08-11 10:14:09 följande:

velvet: Har du känt något mer nu?

Jag TROR att jag har känt av små rörelser, men inte alls som tidigare. Fortfarande lite orolig dock, men jag har fått en tid hos min BM imorgon för att kolla järnvärdet (känt mig jättetrött och har haft huvudvärk sen igår och hela natten - hemma från jobbet idag) och tänkte passa på att be henne kolla läget med bebisen då också.
  • Anny123

Skönt att du har tid med BM imorgon. Dumt att gå och vara orolig i onödan. Har oxå kollat hjärtljuden någon gång då jag varit orolig. Lycka till!!!

• Syndrom

Är det någon som har koll på hur långt man behöver gå som längst innan igångsättning i Borås? Har bf 14 december och vill helst inte behöva gå över till januari om bebisen inte kommer tidigare av sig själv :)

Svar på tråden BF december 2015 :-)