BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Frysta blåbär med mjölk och lite socker! Har jag mumsat massor av sista veckorna. Ganska jobbigt då jag blir skithård i magen, men ack så gott!
Har börjat fundera på sådana där hela inlagda, ganska stora smörgåsgurkor och att doppa dem i Frenchies starka senap....namnam
Jag är i v 23+5 och jag har börjat få så sjukt ont i revbenen både på framsidan och på ryggen. Det har hållit i sig i snart en vecka på framsidan och det kommer alltid på kvällen när jag sätter mig i soffan. Jag måste ligga ner. Idag kom jag tillbaka till jobbet efter semestern (jag har stillasittande kontorsjobb) och den brännande smärtan kom vid lunch. Så himla ont i hela ryggen! Är det någon som känner igen detta? Ska detta fortgå så måste jag bli sjukskriven. Jag kan ju inte sitta ner!
Gick in i vecka 21 idag och ska den 2/9 till bm. Då ska vi lyssna på hjärtat och välja BB och så. Hon sa inget om mäta magen.
Men skulle tro att det är runt v25 :)
velvet: Har du känt något mer nu?
velvet: Har du känt något mer nu?
Skönt att du har tid med BM imorgon. Dumt att gå och vara orolig i onödan. Har oxå kollat hjärtljuden någon gång då jag varit orolig. Lycka till!!!
Är det någon som har koll på hur långt man behöver gå som längst innan igångsättning i Borås? Har bf 14 december och vill helst inte behöva gå över till januari om bebisen inte kommer tidigare av sig själv :)