BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Jag har köpt två bodysar och letat fram lite efter systrarna. Spjälsängen har tvååringen tills vi köpt stor säng till henne vilket blir snart och skötbordet står ju här men annars inget mer så ja vi har en del kvar. Resten är ju sålt.. Känner mig dock inte alls så stressad som med dom stora.. :)
Nån fler som har typ sammandragningar? Eller ja vet inte om de är sammandragningar men kan ibland känna hur livmodern blir alldeles hård.. En del dagar mer å en del känner ja inte alls nåt...
Vet inte om de har med hur mycket ja stått å gått på jobbet.. Ska börja skriva upp å se om de har med varandra å göra...
Nån fler som har typ sammandragningar? Eller ja vet inte om de är sammandragningar men kan ibland känna hur livmodern blir alldeles hård.. En del dagar mer å en del känner ja inte alls nåt...
Vet inte om de har med hur mycket ja stått å gått på jobbet.. Ska börja skriva upp å se om de har med varandra å göra...
Är det någon som är med i någon kul mammagrupp på fb som vill bjuda in mig? Pma gärna isf
Idag har jag känt av lilla liten MASSOR och väldigt tydligt! Mer än hon sparkat sammanlagt på 21 fulla veckor. Att det skulle ta såhär lång tid trodde jag inte i min vildaste fantasi. :)
Behöver lite hjälp med att förstå vad detta är :(?
Får jätte ont i magen när jag ställer mig upp eller går. Att sitta ner känns inte alls och att bara stå rakt upp och ner känns inte heller, men just när jag ställer mig upp och när jag går så är det nästan så man går böjd som en fällkniv för att det gör så ont.
Det känns liksom långt ner i magen på vänster sida.. Någon som har någon aning?
Behöver lite hjälp med att förstå vad detta är :(?
Får jätte ont i magen när jag ställer mig upp eller går. Att sitta ner känns inte alls och att bara stå rakt upp och ner känns inte heller, men just när jag ställer mig upp och när jag går så är det nästan så man går böjd som en fällkniv för att det gör så ont.
Det känns liksom långt ner i magen på vänster sida.. Någon som har någon aning?