BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Hej tjejer
Hoppar gärna med in här om jag får. Har tyvärr bara negativa erfarenheter av graviditeter. MA v 10 juli 2014 och ett sent avbrytande pga av allvarliga hjärtfel v 22-23 januari 2015. Plussade igår imorse efter att jag har känt molvärk och som att mensen skulle komma. Ser fram emot den här graviditeten med skräckblandad förtjusning. Enligt min app har har bf 8 dec. :)
Hej tjejer
Hoppar gärna med in här om jag får. Har tyvärr bara negativa erfarenheter av graviditeter. MA v 10 juli 2014 och ett sent avbrytande pga av allvarliga hjärtfel v 22-23 januari 2015. Plussade igår imorse efter att jag har känt molvärk och som att mensen skulle komma. Ser fram emot den här graviditeten med skräckblandad förtjusning. Enligt min app har har bf 8 dec. :)
Tack för fina orden. Hoppas vi blir fler i den här gruppen :)
Hej! Hoppas jag får hoppa in i värmen :) plussade igår, känns underbart! Är så jäkla nojjig bara, men försöker att tänka bort alla orostankar.
6/12 är bf om jag räknat rätt. Blir vårt första barn, och som vi har längtat! Efter 19 månaders försök fick vi prova insemination för första gången, och det tog sig direkt!
Hej! Hoppas jag får hoppa in i värmen :) plussade igår, känns underbart! Är så jäkla nojjig bara, men försöker att tänka bort alla orostankar.
6/12 är bf om jag räknat rätt. Blir vårt första barn, och som vi har längtat! Efter 19 månaders försök fick vi prova insemination för första gången, och det tog sig direkt!
Kände molvärk och har det fortf. Konstig känsla men kände på mig att nått inte stämde med kroppen. Innan har jag haft ont i brösten, inte den här gången. Kanske mer luktkänslig.
Du då hur känner du?
Tack va goa ni är! Ja vi är båda helt överlyckliga, min sambo trodde jag skojjade först.
Jag kände redan strax efter inseminationen lite mensvärk och har gjort hela tiden. Samt att mina bröst gör ont men så känner jag inför mens med så kunde knappt föreställa mig något annat. Sen har de symptomen stärkts sista dagarna och jag får typ kramper i magen ibland (hoppas inte detta är något farligt) och så är jag rätt trött.
Hur känner ni er? Ser att illamåendet startat för vissa, huua. Hang in there!