BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Men har du haft migrän på detta vis förut? Annars kan verkligen inte BM bedöma per telefon att det handlade om migrän, finns en del stroke ex sinustrombos man kan få i samband med graviditet. Vill inte skrämma upp dig men det är läskigare om det faktiskt är någonting och du inte sökt och det blir värre när det slår till igen. Ta hand om dig!
Jag har aldrig haft migrän innan denna graviditeten men hade ju konstant huvudvärk i 3 månader i början och två gånger satte det sig på synen och talet. Tappade helt synen på ena ögat och kunde inte heller prata eller hitta ord eller ens förstå vad folk sa. När det släppte fortsatte hemsk huvudvärk. Tog upp det med Vc men dom kunde inte göra något.. Hoppas på att det ska upphöra efter graviditeten igen..
Hoppas det inte är något allvarligt med dig!
Och synd att du får vänta så länge på igångsättning. Hoppas det startar innan.
Jag har aldrig haft migrän innan denna graviditeten men hade ju konstant huvudvärk i 3 månader i början och två gånger satte det sig på synen och talet. Tappade helt synen på ena ögat och kunde inte heller prata eller hitta ord eller ens förstå vad folk sa. När det släppte fortsatte hemsk huvudvärk. Tog upp det med Vc men dom kunde inte göra något.. Hoppas på att det ska upphöra efter graviditeten igen..
Hoppas det inte är något allvarligt med dig!
Och synd att du får vänta så länge på igångsättning. Hoppas det startar innan.
Inatt kom lillebror. Tredje förlossning sägs ju vara lurig och det var den sannerligen. Värkar som kom och stannade av och sen hände inget på ett tag. Och plötsligt drog det igång igen och tog ca 3,5 h. Min längsta förlossning så hade inga problem att hinna in i tid :)
Lycka till ni andra som inte fått ännu!
Inatt kom lillebror. Tredje förlossning sägs ju vara lurig och det var den sannerligen. Värkar som kom och stannade av och sen hände inget på ett tag. Och plötsligt drog det igång igen och tog ca 3,5 h. Min längsta förlossning så hade inga problem att hinna in i tid :)
Tack så mycket hörni! Allt gick väldigt bra. Var ju i barnmorskornas ögon en snabb förlossning även om jag med min erfarenhet tyckte den var seg. Sprack inget och bebis mådde hur bra som helst. Gick in i vecka 37+5 idag, precis samma vecka som mellankillen är född. Bf 9/12.
Ska bli såååå skönt att få komma hem efter idag. Ligger för tillfället på sjukhusets gynavdelning och väntar ut barnläkare för sextimmarskollen. Sen ska jag hem och mumsa i mig salami och brieost :) hihi