BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Åh, har haft någon vecka då jag sovit jättebra (bara gått upp enstaka gång på natten) men nu ligger jag klarvaken sedan 2 timmar - så frustrerande! Har sista dagen på jobbet imorgon så bara att kämpa sig igenom det ändå, sen kan man iaf ha sovmorgon tills bebis kommer...
Hur har ni andra med sömn såhär på slutet?
Igår em och kväll hade jag onda värkar och trodde vi skulle få åka in. Så bestämde vi oss för att lägga oss och försöka sova en stund. Då slutade alla värkar :-/ och nu känns inget. Fy så trist!
Grattis till dottern summer13!
Åh, har haft någon vecka då jag sovit jättebra (bara gått upp enstaka gång på natten) men nu ligger jag klarvaken sedan 2 timmar - så frustrerande! Har sista dagen på jobbet imorgon så bara att kämpa sig igenom det ändå, sen kan man iaf ha sovmorgon tills bebis kommer...
Åh va spännande att du har bf imorgon! Hoppas du får en fin upplevelse. Tror vi ska föda på samma sjukhus, csk, eller?