BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
BF idag och mitt humör är i botten! Jag är arg som ett bi kan man säga. I helgen hade jag mycket ont som kom och gick men sen min man gick till jobbet igår har det lugnat sig. Jag var hos BM igår och hon trodde inte att det skulle dröja så längre till och att det kanske avstannade för att jag inte är lika trygg när mannen inte är hemma. Idag ska han vara borta till sent (visserligen bara 30 min bort) så jag har gett honom dåligt samvete med. Inte nog med det så fick en kompis barn igår som var beräknad till den 13. Grrrrrr!!! Första personen som ringer mig och frågar hur det går kommer att få en avhyvling som heter duga. Nu kryper jag ner under täcket igen och grymtar vidare.
Känner med dig! BF+2 här och blev väckt av telefonen när jag äntligen hade somnat på soffan. Direkt efter det såg jag att en bekant som var beräknad till 14 dec fick sin unge idag. Känner mig arg och ledsen och orättvist behandlad och... ja, möjligen lite fånig också. Men i det här flodhästläget vill man ju inte gärna höra att andras barn slinker ut (givetvis väldigt smidigt dessutom) i förtid.
Känner med dig! BF+2 här och blev väckt av telefonen när jag äntligen hade somnat på soffan. Direkt efter det såg jag att en bekant som var beräknad till 14 dec fick sin unge idag. Känner mig arg och ledsen och orättvist behandlad och... ja, möjligen lite fånig också. Men i det här flodhästläget vill man ju inte gärna höra att andras barn slinker ut (givetvis väldigt smidigt dessutom) i förtid.
Åååh va skönt att höra andra klaga! Jag är sååå led och arg. Ettan föddes tre dar innan bf och nu har jag två dar kvar till bf. Var helt säker på att allt skulle vara överstökat ren.
Igår testa jag gravidjoga och bastu ikväll! Ska försöka ta mig ut på promenad också, men det nappar inte riktigt heller. Morr morr morr morr!
Int känner jag riktigt något heller... Och mamma envisas med att ringa och varje dag fråga om jag inte ändå känner något smått!?
Aaaaarggghhh!!!
Känner precis som ni. Bf +3. Fattar inte alla som ska fråga hela tiden. Man hör väl av sig när bebis är ute. Sambon har det nog värst på jobbet. När han kom igår "men du ska ju inte va här, har inte bebisen kommit" jo det är ju därför jag jobbar typ.
Åååh va skönt att höra andra klaga! Jag är sååå led och arg. Ettan föddes tre dar innan bf och nu har jag två dar kvar till bf. Var helt säker på att allt skulle vara överstökat ren.
Igår testa jag gravidjoga och bastu ikväll! Ska försöka ta mig ut på promenad också, men det nappar inte riktigt heller. Morr morr morr morr!
Int känner jag riktigt något heller... Och mamma envisas med att ringa och varje dag fråga om jag inte ändå känner något smått!?
Aaaaarggghhh!!!
Vi får vara bittra :) vad jag läst mig till kan man inte göra någonting själv för att påverka när det ska dra igång.
Jag fick med (som någon skrev) sonen 3 dagar före bf så hade ju hoppats på liknande igen. Men nu är det 3 dagar på fel håll, haha. Vet att en ingångsättning inte är det bästa för kroppen men hade nästan kunnat betala för en sådan nu. Vet stt hon kommer när hon är redo, som många säger till en, men hon var ju redo när hon varit där inne i 40 veckor så jag förstår inte problemet haha.
Vi får vara bittra :) vad jag läst mig till kan man inte göra någonting själv för att påverka när det ska dra igång.
Jag fick med (som någon skrev) sonen 3 dagar före bf så hade ju hoppats på liknande igen. Men nu är det 3 dagar på fel håll, haha. Vet att en ingångsättning inte är det bästa för kroppen men hade nästan kunnat betala för en sådan nu. Vet stt hon kommer när hon är redo, som många säger till en, men hon var ju redo när hon varit där inne i 40 veckor så jag förstår inte problemet haha.
Himla skönt att fler känner lika. Man känner sig inte lika knäpp då. Tyckte ändå att det kändes ganska ok i morse och funderade på att åka och handla lite senare, men nu vet jag verkligen inte. Sova och äta kolhydrater känns som min grej också! Har för övrigt också varit hemma en månad snart och blir helt förvirrad ibland. Kan få för mig att julen redan har varit osv. Går ju bara runt i den här bubblan och väntar.
Som tur är har jag sonen varannan vecka (denna veckan) så då kommer jag upp i tid o måste komma ut lite när han ska lämnas o hämtas i skolan. Annars ligger jag med bara på soffan :) på lördag har jag varit hemma från jobbet i 1 månad.
O nu börjar jag fundera på hur man vet om det är fostervatten som sipprar eller vad det är. Har trosskydd på mig o det är fuktigt o ofärgat. Hmm. Får fråga bm. Ska dit nu kl 14. Men som sagt säkert inget, ska göra ett tappert försök att sluta leta tecken. Wish me luck ;)