• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Lizzie09
    nikki06 skrev 2015-04-17 10:04:49 följande:

Välkomma alla nya! Grattis :) hade varit kul att veta var alla håller hus i landet? Själv bor jag i kalmar men ska flytta till karlskrona i sommar :)

Tack! :) Åh vad kul att du bor i Kalmar, jag bor nämligen på Öland! :)
  • nikki06
    Lizzie09 skrev 2015-04-17 10:09:45 följande:
    Tack! :) Åh vad kul att du bor i Kalmar, jag bor nämligen på Öland! :)
    Nej men va kul!! I vår fb-grupp är vi två som bor i Kalmar och en på öland :) är det ditt första med? Kul att vi är i nästan samma ålder, fyller 23 senare i år :)
  • Lizzie09
    nikki06 skrev 2015-04-17 10:12:20 följande:
    Nej men va kul!! I vår fb-grupp är vi två som bor i Kalmar och en på öland :) är det ditt första med? Kul att vi är i nästan samma ålder, fyller 23 senare i år :)
    Nej men åh vad roligt! :D Jajjemän det är mitt första, ditt också? :) Ja egentligen är jag fortfarande 22, men fyller 23 väldigt snart :D Vad heter fb-gruppen?
  • JenvonT

Var på tidigt VUL idag på grund av minimalt blodblandade flytningar (helt ofarligt var det) Dock visade det sig att vi ska ha tvillingar!!! Otroligt chockerande men jättekul

Är det fler som väntar tvillingar här?

• Lizzie09
    JenvonT skrev 2015-04-17 11:59:21 följande:

Var på tidigt VUL idag på grund av minimalt blodblandade flytningar (helt ofarligt var det) Dock visade det sig att vi ska ha tvillingar!!! Otroligt chockerande men jättekul smile2.gif

Är det fler som väntar tvillingar här? smile1.gif

Wow vad häftigt, grattis! :D
  • PrinsessanNova13
    Lizzie09 skrev 2015-04-17 08:53:28 följande:
    Glömde ju säga att beräknat bf än så länge är 27 december, så hoppas lite på att bli framflyttad sen eller att jag går över tiden ;)
    Då är vi nästan samtidigt :) Enligt mina beräkningar har jag BF 25/12 :)
    Sister Morphine skrev 2015-04-17 09:12:55 följande:

Nyplussad,BF 27/12.

Har en del missfall bakom mig men hoppas denna vill stanna kvar <3

Usch fy stackare,lider med dig! Samma för mig,har mååånga missfall bakom mig och visst gnager det lite :/
    Jag försöker att tänka positivt men är livrädd varje gång jag torkar mig typ :P

• Dakine

Var på tidigt VUL idag på grund av minimalt blodblandade flytningar (helt ofarligt var det) Dock visade det sig att vi ska ha tvillingar!!! Otroligt chockerande men jättekul

Är det fler som väntar tvillingar här?

Wow!! Vad spännande. Har ni tvillingar i släkten? Jag har inte gjort vul än, men ska den 27 april. Har gått på hormonbehandling så man vet ju aldrig, men tror bara det är en. Är ju rätt ovanligt att få tvillingar :P
  • Kauwe

WOW, gratis JenvonT! Berätta mer... hur kände du då du fick veta det och vad sade de på ultrat?

Att ha tvillingar i magen är något jag är rädd för... Jag har VUL efter precis en vecka så då visar det sig troligen. Viktigast förstås att det är någon där inne som har det bra Skrattande

• nikki06
    Lizzie09 skrev 2015-04-17 10:14:56 följande:
    Nej men åh vad roligt! :D Jajjemän det är mitt första, ditt också? :) Ja egentligen är jag fortfarande 22, men fyller 23 väldigt snart :D Vad heter fb-gruppen?
    Åh båda 92or då, skitkul! Ja det är också första för mig :) den är hemlig så går inte att söka på men addar du Rozanna Pettersson så lägger hon till dig :)
  • BowserSchnauzer

Var på tidigt VUL idag på grund av minimalt blodblandade flytningar (helt ofarligt var det) Dock visade det sig att vi ska ha tvillingar!!! Otroligt chockerande men jättekul smile2.gif

Är det fler som väntar tvillingar här? smile1.gif

Oj! Vad spännande :)! Hade du misstänkt något, haft väldigt mycket illamående eller så som det väl sägs att tvillinggraviditeter har?
Svar på tråden BF december 2015 :-)