BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Välkomma alla nya! Grattis :) hade varit kul att veta var alla håller hus i landet? Själv bor jag i kalmar men ska flytta till karlskrona i sommar :)
Var på tidigt VUL idag på grund av minimalt blodblandade flytningar (helt ofarligt var det) Dock visade det sig att vi ska ha tvillingar!!! Otroligt chockerande men jättekul
Är det fler som väntar tvillingar här?
Var på tidigt VUL idag på grund av minimalt blodblandade flytningar (helt ofarligt var det) Dock visade det sig att vi ska ha tvillingar!!! Otroligt chockerande men jättekul
Nyplussad,BF 27/12.
Har en del missfall bakom mig men hoppas denna vill stanna kvar <3
Usch fy stackare,lider med dig! Samma för mig,har mååånga missfall bakom mig och visst gnager det lite :/
Jag försöker att tänka positivt men är livrädd varje gång jag torkar mig typ :P
WOW, gratis JenvonT! Berätta mer... hur kände du då du fick veta det och vad sade de på ultrat?
Att ha tvillingar i magen är något jag är rädd för... Jag har VUL efter precis en vecka så då visar det sig troligen. Viktigast förstås att det är någon där inne som har det bra