• Gweny

FET/IVF 2015 Maj

Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.

Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.

• Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj
  • helnil_

Åh vad tråkigt att ni inte fick några till frysen :( men förhoppningsvis behövs de inte! Förstår dock din oro när man känner att man inget har i "reserv". Jag tror på ditt lilla ägg i magen ja :)

EricaSE83 skrev 2015-06-16 20:31:03 följande:

Fick hem papper nu som meddelar att inga embryon gått att frysa.

Tacksam att vi fick tillbaka ett fint, men blev ändå lite ledsen. Blir ännu mer nervös över om det ska funka eller inte nu. Om det inte gör det är det dubbelt jobbigt, att behöva köra igång nya behandlingar efter sommaren är inget jag går och hoppas på...

Snälla snälla snälla låt det få funka nu!!!!

• Nicka

[quote=75429511][quote-nick]EricaSE83 skrev 2015-06-16 20:31:03 följande:[/quote-nick]Fick hem papper nu som meddelar att inga embryon gått att frysa.

Tacksam att vi fick tillbaka ett fint, men blev ändå lite ledsen. Blir ännu mer nervös över om det ska funka eller inte nu. Om det inte gör det är det dubbelt jobbigt, att behöva köra igång nya behandlingar efter sommaren är inget jag går och hoppas på...

Snälla snälla snälla låt det få funka nu!!!![/

Tråkigt! Håller tummar och tår att de går vägen för er!

• Söndag

Tidigt kort på vår förhoppningsvis blivande familjemedlem! Fet 6 dagars blasto 9/5

• JMD

Idag är jag allt annat en glad :(

Testade ju positivt på Rd 10 med ett svagt plus. Testade om idag Rd 15 och idag är plusset så svagt så man kan knappt se det.

Vill bara lägga mig ner o skrika, gråta, varför???? Finns väl inget hopp kvar :(

• helnil_

Åh nej :( något annat tecken på att det inte är bra? Kram på dig

JMD skrev 2015-06-17 06:06:14 följande:

Testade ju positivt på Rd 10 med ett svagt plus. Testade om idag Rd 15 och idag är plusset så svagt så man kan knappt se det.

Vill bara lägga mig ner o skrika, gråta, varför???? Finns väl inget hopp kvar :(

• helnil_

Åh vad fantastiskt! Vad innebär det att du är i för vecka nu? Grattis! :)

Söndag skrev 2015-06-17 04:56:36 följande:

Tidigt kort på vår förhoppningsvis blivande familjemedlem! Fet 6 dagars blasto 9/5

• Linda8110
    JMD skrev 2015-06-17 06:06:14 följande:

Åh nej... Har du testat ett digitalt test också?
  • Linda8110

Tidigt kort på vår förhoppningsvis blivande familjemedlem! Fet 6 dagars blasto 9/5 smile1.gifphpXC4SEc39452.jpg

Åh vad fantastiskt! Grattis!!!!
  • EricaSE83

Så underbart!!! Stort grattis!!!
Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj