FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Då var jag också ruvare. Fick tillbaka en blastis imorse. TD 27/6 yay!
Grattis blomster! Välkommen till rubargänget! ;)
Själv har jag nån form av spottings idag. Lite orolig men d ska visst va normalt.. Funderar på om jag törs testa imorgon lr om jag ska vänta tills td.
Grattis blomster! Välkommen till rubargänget! ;)
Själv har jag nån form av spottings idag. Lite orolig men d ska visst va normalt.. Funderar på om jag törs testa imorgon lr om jag ska vänta tills td.
Blomster: BIM idag.
Idis 90 hur hög dos kortison fick du? Det ska hjälpa att dämpa egna immunförsvaret att stöta bort embryot.
Jag har fått 5 mg och 10 mg. Väldigt låg dos. I USA får det 25 mg o uppåt.
Blomster: BIM idag.
Jag hade testat imorgon om jag var du. Hade inte kunnat hålla mig hihi
Detta är helt ofattbart för mig. Efter 2 år och 3 månaders kämpande på egen hand, med pergotime och gonal-f sprutor för att sen få detta resultat på första ivf försöket. Jag trodde verkligen inte jag kunde bli gravid. Är det någon som vet vad som händer efter att man plussat? Nu blir det långa veckor tills 12-veckors gränsen är passerad.. Jag fortsätter hålla tummarna för alla er andra!
Testade häromdan o fick negativt men jag kör väl ett test till ;) var optimistisk när jag beställde äl-stickor från billigatester.se så tog ett paket med grav-testet med ;)
Många som ruvar nu, spännande!