FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Tack alla.
Jag har testat med både clear blue och doc morris, alla har gett positivt resultat men svagt o i morse var det knappt synligt med clear blue plus. Pratade med mottagningen idag och bm trodde att det kan ha varit en kemisk graviditet, dvs embryot har varit befruktat och börjat dela sig men inte fastnat. Vi kom överens om att fortsätta med lutinus och progynon över helgen och ta ett nytt test på måndag för att vara helt säker på att det inte är något kvar.
Har lärt mig en sak iaf, att aldrig testa innan BIM igen.
Kram och tack för att ni finns.
Ja jag blev superglad att den inte kom i måndags.
Ja den borde komma innan nästa stängda helgdagar vilket är lördag. Man blir lite nojjig bara, att man skulle missat den...
Hur går det för dig?
V.6 och har börjat blöda.... JAG ORKAR INTE DETTA! Bar tungt igår och livrädd för att jag orsakat detta....
V.6 och har börjat blöda.... JAG ORKAR INTE DETTA! Bar tungt igår och livrädd för att jag orsakat detta....
Åh nej. Beklagar verkligen :( det låter ju onekligen inte bra om du även har kramper. Finns ingenting man kan säga eller göra men är verkligen ledsen för din skull om det är som du tror :( dom säger isf att man inte kan orsaka det pga tex tunga lyft så du får inte lägga skuld på dig själv.
Jag har kramper och blöder hela tiden. Inte mycket men hela tiden och tillsammans med kramperna så känner jag att detta är kört... Vi förlorar vårt barn... Nu när jag äntligen började våga tro på att det faktiskt går...