FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
FET avblåst då inget av de 6(!) embron i frysen klarade upptining.. Bara vända och åka hemåt igen...
Hade du testat tidigare eller var det första testet du tog? Denna väntan är så jobbig, har ställt in mig på att det inte gick den här gången heller. Känns så himla omöjligt att bli gravid. Har aldrig sett ett plus. Men jag ska avvakta ett par dagar och testa igen. Kram
Beklagar verkligen :( fy vad tråkigt att ingen av så många klarade sig. Vad händer nu? Kram till dig
Är på rd 5 med en blastocyst och har fått rosa flytningar. Hmm... Alldeles för tidigt för mens. Någon som vet? Har gjort ostim fet
Är på rd 5 med en blastocyst och har fått rosa flytningar. Hmm... Alldeles för tidigt för mens. Någon som vet? Har gjort ostim fet
Inte helt, men är på g. Är precis som sist tyvärr...
Du behöver ABSOLUT inte ha ömma bröst! Det hade inte jag när jag plussade. Min kompis kände inte av sina bröst alls förrän hennes son föddes.
Du behöver ABSOLUT inte ha ömma bröst! Det hade inte jag när jag plussade. Min kompis kände inte av sina bröst alls förrän hennes son föddes.