FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Linda8110 - vilken lycka!! Såå glad för er skull! Inte skrivit nåt i denna tråd tidigare men läst en del - var så ledsamt att läsa om din blödning. Jätteroligt - grattis!!
Gud vad skönt att höra :) vilken känsla!
Bebisens hjärta slår!!!! Är så magiskt lycklig!
Gud vad skönt att höra :) vilken känsla!
Hade äggplock i onsdags och det blev 12 ägg. Idag fick jag åka in akut till Sahlgrenska och det visade sig att jag blivit överstimulerad... Äggstockarna var mycket förstorade och det fanns vätska i buken... Planerat ET är ju imorgon men kommer min överstimulering påverka det? Någon som har erfarenhet av det? Tacksam för svar, känner mig helt förtvivlad just nu... Som jag längtat och väntar på detta :(
Jag var lätt överstimulerad och det var inga problem. Men de nämnde att om jag skulle blivit överstimulerad på riktigt så skulle jag inte få göra återinsättningen utan då hade de fryst och vi hade fått göra frysförsök istället. Det är farligt att göra återinsättningen om du är väldigt överstimulerad eftersom symptomen kan förvärras efter insättning. Hoppas verkligen att du får göra den imorgon, vet hur mycket man längtar. Men viktigt att det heller inte blir farligt för dig!
Hade äggplock i onsdags och det blev 12 ägg. Idag fick jag åka in akut till Sahlgrenska och det visade sig att jag blivit överstimulerad... Äggstockarna var mycket förstorade och det fanns vätska i buken... Planerat ET är ju imorgon men kommer min överstimulering påverka det? Någon som har erfarenhet av det? Tacksam för svar, känner mig helt förtvivlad just nu... Som jag längtat och väntar på detta :(
Ok, hoppas det inte blir värre tills imorgon då... De sa att jag var måttligt överstimulerad. Känns som jag skall spricka när som helst, ser ut som jag är i 7:e månaden. Tack för svar <3
Ok, hoppas det inte blir värre tills imorgon då... De sa att jag var måttligt överstimulerad. Känns som jag skall spricka när som helst, ser ut som jag är i 7:e månaden. Tack för svar <3