FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Linda8110 - jag hoppas att det stämmer in på mig med;) Vet om några dagar - får se hur länge jag kan hålla mig bara;D
Börjat blöda ordentligt nu. Skit! :( Nåja, glad midsommar till er alla och håller tummarna för er :) stor kram!
Börjat blöda ordentligt nu. Skit! :( Nåja, glad midsommar till er alla och håller tummarna för er :) stor kram!
Semlan1988 - lycka till idag!
Jag har ultraljud till veckan och e så fruktansvärt rädd för att de ska visa att våra 2 inte lever eller inte finns. Men har ja ngt och oroa mig för tycker ni?
Jag har ultraljud till veckan och e så fruktansvärt rädd för att de ska visa att våra 2 inte lever eller inte finns. Men har ja ngt och oroa mig för tycker ni?
Det tror jag knappast att du har :) Det är en magisk känsla att se hjärtat som tickar på! Lycka till!
Tack vad ni är goa allesammans! <3