FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Längta - håller tummarna!
Detta känns ju inte så lovande, har mensvärk idag... Får alltid det en vecka innan den kommer. Det är inte så jag behöver ta en värktablett men den är där hela tiden och molnar :(
Detta känns ju inte så lovande, har mensvärk idag... Får alltid det en vecka innan den kommer. Det är inte så jag behöver ta en värktablett men den är där hela tiden och molnar :(
Samma för mig tyvärr!!
Blir nu att försöka njuta av sommaren och sen ta nya tag i höst.
Lycka till ni andra!
Det sket sig för mig också. Har precis börjat blöda. Fan också.
Lycka till alla andra och ha en skön sommar!!!
Kram
Det sket sig för mig också. Har precis börjat blöda. Fan också.
Lycka till alla andra och ha en skön sommar!!!
Kram
Testade med digitaltest idag och det var som väntat negativt :(
Vi har ett embryo kvar i frysen så det får bli nya tag efter sommaren.
Många kramar till er :)
Semlan1988 - vad spännande med ruvning! Hoppas att det går bra, att tiden går fort och att molvärken bara är känningar från insättningen. Haft molvärk sen insättning men ingen mens än - RD12 idag. Lycka till!
EricaSE83 och JMD - ledsam läsning, beklagar verkligen att det inte verkar fungerat för er. Hoppas att ni får er en bra sommar och att nästa försök går bättre!!