FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Linda8110 - lät ju som supermysig shopping! Hoppas att jag också ska behöva köpa sånt inom kort;D "Ro" var att ta i, men ett steg framåt iaf - ett av tusen;)
Linda8110 - lät ju som supermysig shopping! Hoppas att jag också ska behöva köpa sånt inom kort;D "Ro" var att ta i, men ett steg framåt iaf - ett av tusen;)
Blir tokig... Kräktes av illamående på morgonen, men brösten är knappt svullna eller ömma idag. Blödningen har ökat lite igen... Önskar att man kunde göra VUL varje dag för att se om cellisen fortfarande lever.
Blev inget den här gången heller. Testade negativt igår. Känns skit! Tredje gången man misslyckas:(
Blev inget den här gången heller. Testade negativt igår. Känns skit! Tredje gången man misslyckas:(
Beklagar... Usch vad jobbigt detta är!
Vilken kommun bor du i? Ja det var ett svårt val... Kanske lika bra att köpa 3-pack om ni har ekonomi för det. Vad har du/ni för problematik?
Jag är bara i v.7 (6+3).... De vet ej varför jag blöder lite hela tiden sedan i onsdags. Läkaren säger att det sker i 30% av graviditeter ungefär. Men alla dessa blöder ju inte hela tiden. Det är oerhört stressande! Mådde skräp imorse men nu är det bättre... Igår var jag dålig hela dagen.