FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Oj ändra regler! Det har jag inte hört något om... Vi har tre äggplock gratis eftersom de ej finner något fel på oss. Vi har endast använt oss av ett plock och FET efter den.
Gjorde VUL på gynakuten i fredags när jag var inne pga blödningen och nästa VUL har jag 3 juli.
Blev inget den här gången heller. Testade negativt igår. Känns skit! Tredje gången man misslyckas:(
Usch vad man känner sin kropp väl. Massa blod kommer det nu....
[quote=75451072][quote-nick]Linda8110 skrev 2015-06-22 16:11:27 följande:[/quote-nick]Usch vad man känner sin kropp väl. Massa blod kommer det nu....[/
Så tråkigt :( styrkekram till dej
Ja detsamma hände ju mig, och sedan dess har det kommit små bruna flytningar. Vill så gärna bara få vara glad! Men jag ska försöka :)
maka011 och Linda8110 - hoppas att ni ska slippa blödningarna och oron framöver och bara få njuta och känna lättnad istället!
Dalkullan hur har det gått?!?!
Linda8110 - jag har jätteont i skallen för att jag grinat så mycket.. Började blöda kring lunch, testade när jag kom hem från jobbet och fick ett svagt plus. Men molvärken har övergått till mensvärk och blödningen fortsätter så jag har tappat allt hopp.. Känns skit
Linda8110 - nu läste jag ditt tidigare inlägg - hur är det med dig??