FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Hoppar oxå in här :) imorgon ska jag och beställa medicinen för andra gången på apoteket, ska ta gonal F den här gången. Sen blir det förhoppningsvis till att börja spruta v.16 om mensen vill dyka upp. Konstig känsla att längta efter mensen ;)
Följer gärna :)
Följer gärna :)
Hoppar oxå in här! Sprayar för fullt och planerat insättning v 18! Nu väntar jag på mensen som aldrig förr så jag kan komma vidare i behandlingen med sprutorna!
Har tänkt lite på det här med Kub test etc. Jag är inte så bra insatt och först och främst måste jag se till att plusa vilket jag hoppas på snart men när det väl gäller...Hur gör ni? Jag har förstått att det kan leda till större risk för missfall. Hur tänker ni? :)
Har tänkt lite på det här med Kub test etc. Jag är inte så bra insatt och först och främst måste jag se till att plusa vilket jag hoppas på snart men när det väl gäller...Hur gör ni? Jag har förstått att det kan leda till större risk för missfall. Hur tänker ni? :)
Hej, nu har jag kissat på stickan och det blev inget plus. Jag har ringt båda klinikerna Västerås och Uppsala och i Uppsala sa de att jag skulle få höra av mig till Västerås Och starta om behandlingen. Jag Har inga embryos i frysen.
Så idag "firar " jag med svart te och bada badkar.
Hej! Hoppar också in här då vi planerar FET i mitten av maj! Vi har 3 st blastisar i frysen och har bestämt att ge iaf 1 ett försökt i maj. Vi har 2 st guldklimpar sen innan 1 född 10 efter första ivfen och en född 13 på 7:e försöket.
Bergamott83>> uch tråkigt är det. Hinner du med nytt försök innan sommaren?
Vincents mamma>> Välkommen. Kom dem till på ET eller FET? Kul läsa att det gåt bra för er innan.