FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Att tina upp en frysis går på någon timme bara så det gör dom på morgonen samma dag.
Tack! Skönt att någon har tron kvar ;)
Jag hoppas vi ska ha insättning omkring den 6:e maj. Men min senaste ägglossning var som sagt väldigt sen... Och händer det igen så är det kört denna månaden!
Så jag håller verkligen tummarna för att kroppen ska vara med på noterna denna gången!
Skönt för er att ni har så många i frysen! Vill inte ens tänka på vad som händer om våra två "isbitar" går förlorade...
Sprutstart idag.
Så på't igen bara! Fler sprutare just nu?
Hej!
Har följt båda Gwenys trådar medan jag väntat på att det ska bli vår tur att starta med vår första IVF. Går på Sahlgrenska i Göteborg och har börjat spraya. Mycket väntan blir det men förhoppningsvis äggplock v 21. :) Som tur är fick vi en återbudstid för första mötet för annars tror jag inte vi hade hunnit göra något försök innan sommaren. Så skönt att vara igång nu!
Lycka till alla!
Hej!
Har följt båda Gwenys trådar medan jag väntat på att det ska bli vår tur att starta med vår första IVF. Går på Sahlgrenska i Göteborg och har börjat spraya. Mycket väntan blir det men förhoppningsvis äggplock v 21. :) Som tur är fick vi en återbudstid för första mötet för annars tror jag inte vi hade hunnit göra något försök innan sommaren. Så skönt att vara igång nu!
Lycka till alla!
Nu har mensen kommit som en klocka! Så nu är UL inbokat till nästa fredag och återföring veckan efter :)
Hoppar gärna in i denna tråden :) ska i slutet på maj börja med sprutor kör de korta protokollet, detta är vårt tredje IVF och vi betalar nu själva då våra landstingsförsök är slut..vi går på distans på carlanderska.
Vi ska starta med kortaprotokollet imorgon. Det är första försöket och jag känner mig spänd och nervös! Undra hur jag kommer att reagera på sprutorna?!