FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Skönt att ha en plan. Här blir det ett ostimulerat försök. Så himla lättad att slippa lutinus samt sprutor denna gång.
Hur kommer det sig att du får göra ett stimulerat FET Gweny?
Tack för välkomnandet!
Ni verkar igång med en del, både FET och färskförsök (ord som jag nästan nyligen lärt mig!) :) Själv går man bara å väntar på att få spraya :)
Men Schatz81 var väl också förstagångs IVF?
Hoppar in här. Sprayar inför andra IVF:en och väntar på blödningen. Är på spraydag 10. Fler som sprayar just nu?
Hoppar in här. Sprayar inför andra IVF:en och väntar på blödningen. Är på spraydag 10. Fler som sprayar just nu?
Å kan det inte bara blir maj nu!
Å kan det inte bara blir maj nu!
Hej! Här blir det försök nr 3 med ivf i mitten på maj. Jag ska köra långa protokollet och starta den 24 april med sprayen. Vi har haft otur... Första ivf körde vi korta protokollet och gonal-f och då blev äggen inge vidare (fyra av fem befruktades men kvaliteten var inte så bra) andra ivf'n (långa protokollet menopur) fick ut nio fina ägg men inget befruktades!!! Tredje gången gillt hoppas vi nu. Ska få göra ICSI denna gång.
Har sprayat Suprecur i 12 dagar nu och ännu har inte blödningen kommit. Vid första försöket fick jag blödningen på dag 7. Kan det variera såhär från gång till gång? Hur har det varit för er andra?
Har sprayat Suprecur i 12 dagar nu och ännu har inte blödningen kommit. Vid första försöket fick jag blödningen på dag 7. Kan det variera såhär från gång till gång? Hur har det varit för er andra?