FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Så spännande att läsa nu när många kommit långt i behandlingen och en del även blivit ruvar! Nu är det bara vänta på alla plus som ska komma!
Vi ska starta vårat första IVF försök nu. Börjar med menopur på torsdag. :) korta protokollet.
Vi ska starta vårat första IVF försök nu. Börjar med menopur på torsdag. :) korta protokollet.
Här är det dags för äggplock imorgon och insättning fredag eller månadag.
Hej igen!
Idag har jag satt tillbaka ett 5-dagars embryo som enligt labbet var perfekt. Hoppas nu att det vill stanna kvar. Har testdag 30 maj!
Okej. Vart trist med ägget. Fick ni ut många ägg annars? Gott att ditt äggplock gick så bra! Man är ju allt lite nervös inför äggplocket.
Kul att det går framåt hör! Några ruvare och några riktigt fina resultat under behandling. Verkar lovande :)
Själv känner jag mig deppig idag. Tjuvtestade idag på rd 9 (med blastocyst). Negativt... Och inte känner jag av något alls heller. Så vi börjar väl förstå vart det barkar hän...
Vill inte riktigt inse faktum. Vi har bestämt för att ge upp efter detta och det är väl jobbigast av allt egentligen... Att det inte blev som vi hade tänkt =(
Hoppas man kan hitta en väg att gå vidare och lämna det här tråkiga bakom oss.
Någon mer än jag som sväller upp över magen efter ÄP?
Kul att det går framåt hör! Några ruvare och några riktigt fina resultat under behandling. Verkar lovande :)
Själv känner jag mig deppig idag. Tjuvtestade idag på rd 9 (med blastocyst). Negativt... Och inte känner jag av något alls heller. Så vi börjar väl förstå vart det barkar hän...
Vill inte riktigt inse faktum. Vi har bestämt för att ge upp efter detta och det är väl jobbigast av allt egentligen... Att det inte blev som vi hade tänkt =(
Hoppas man kan hitta en väg att gå vidare och lämna det här tråkiga bakom oss.