FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Å hoppas på den då! Att den vill utvecklasnoch fästa. Vad trist att det inte såg lika bra ut. Använde ni några andra läkemedel denna gång?
Tack snälla. Ja det kommer att vara en orolig förmiddag då vi hoppas att dom inte ringer och säger att det inte blir något.... Har ingen ringt vid kl 10.30 så borde det vara lugnt.
Tack, vi får se hur det går! Min son var en 10/10 på graderingsskalan som blastocyst vid ET. Hur denna blastocyst är graderaded vet jag inte, men tydligen inte lika bra. Det hänger väl delvis ihop med hur utvecklade embryona är vid tidpunkten för ET. Läkaren sa att det såg bra ut och såg väldigt glad ut så jag får ju fasta på det!
Nej, samma behandling/preparat, men något lägre dos som fick höjas eftersom det gick lite trögare. Jag var väldigt lättstimulerad förra gången.
Idag kom mensen och jag har fått tummen Upp för att börja med sprutor imorgon, vår första ivf-behandling. Mensen kom fyra dagar tidigare än beräknat och jag har nog aldrig varit så glad för att se mensen och att nu äntligen få starta, men det är en lite skräckblandad förtjusning, är ju rädd att detta inte ska funka för oss.
ÄL-testar och väntar ivrigt på glada gubben, trodde den skulle dyka upp i helgen. Nu vill man ju bara iväg och göra FET! :)
ÄL-testar och väntar ivrigt på glada gubben, trodde den skulle dyka upp i helgen. Nu vill man ju bara iväg och göra FET! :)
Ultraljud idag för mig, spännande få besked när FET blir. Vill verkligen ägget ska fästa denna gång!
Gråter av lycka.. ÄNTLIGEN kom min mens o det betyder att allt går som planerat o jag får börja med sprutorna imorgon :) :)
Gråter av lycka.. ÄNTLIGEN kom min mens o det betyder att allt går som planerat o jag får börja med sprutorna imorgon :) :)