FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Har blodprov tidigt i morgon (för att se hur jag ligger till). Sprutdag fem idag. Känner av äggstockarna och brösten ömmar ibland. Jag har VUL på fredag. Jag tror att jag har äggplock på måndag sedan. Men vi får se.
FET blir nästa vecka på tisdag (19.5). Slemhinnan var 11,5 redan nu, så nu just känns det ganska optimistiskt, kanske det faktiskt lyckas denna gång
Hej. Hoppar in här lite sent kanske. Hade äggplock idag. Blev 10 ägg. Det är vårt andra ivf försök. Första försöket gick det tyvärr inte vägen. Hur ligger ni andra till? ????
Är det samma som Suprecur? Alltså används för att nedreglera äggstockarna? Om så är den viktig att ta. Kanske ingen fara att missa en gång. Om det nu är samma som Suprecur så blir det så att tar man den inte så antar jag att äggstockarna börjar att sköta sig själva igen. Jag kan dock ha fel.
Hej. Hoppar in här lite sent kanske. Hade äggplock idag. Blev 10 ägg. Det är vårt andra ivf försök. Första försöket gick det tyvärr inte vägen. Hur ligger ni andra till? ????
Sorry, var för snabb! Ser nu att du skrev att det är andra försöket. Håller tummarna!
Gråter av lycka.. ÄNTLIGEN kom min mens o det betyder att allt går som planerat o jag får börja med sprutorna imorgon :) :)
Grattis till god skörd!
10 låter ju perfekt! Hoppas det blir några finfina embryon av dem.
Är det första IVF:n?
Jag fick tillbaka ett embryo förra onsdagen. Hoppas innerligt att det ska gå vägen nu. Andra försöket.
Hurra vi får köra denna omgången trots kort varsel.
Ska äta progynon för att göra slemhinnan redo, fler som får progynon?