FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Tack för ditt svar. Det var likadant förra gången jag gjorde ivf men blev ändå nyfiken på om det är vanligt eller bara min mage som gör revolt.
Tråkigt att ni inte fick några embryon åter. Hoppas det går bättre nästa gång kram
Hej alla blivande mammor!
Hoppar in här efter ett uppehåll. Är på min 3e Ivf behandling. Denna gång har vi bytt ut bemfola mot Elonva. Är det någon som har erfarenhet? Fick ni fler ägg? Själv har jag inte lyckats få något till frysen under de första 2 försöken.
Räknar inte med att testen visar fel. Med tanke på att jag inte har ett endaste litet sypmtom så talar det sitt tydliga språk.
Nej jag har bara gjort ett färskförsök som slutade med mf och ett frysförsök (var bara ett embryo som överlevde upptiningen).
Men vi har försökt i över 2 år nu och har fått gå igenom utomkveds, operationer, mf osv.
Tillslut orkar man inte mer... Det tär så mkt på våran relation och ekonomi. Vi vill fortsätta men ser inte hur det skulle kunna vara möjligt utan att sätta "allt på spel".
Min mage gick inte tillbaka helt förrän mensen kom. Folk tror väl, passande nog..., att man är gravid så som man ser ut!
Tack för omtanken. Livrädd att det ska bli samma igen men försöker även vara hoppfull inför nästa omgång.
Jag har testdag på ruvardag 15, vilket är på söndag. Så sjukt nervös..
Hej alla blivande mammor!
Hoppar in här efter ett uppehåll. Är på min 3e Ivf behandling. Denna gång har vi bytt ut bemfola mot Elonva. Är det någon som har erfarenhet? Fick ni fler ägg? Själv har jag inte lyckats få något till frysen under de första 2 försöken.