FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Vi har insättning imorgon. Ser verkligen fram emot det! Vi ska få tillbaka en blastis.
Det ska bli kul att se om vi får några till frysen också.
När plussade ni som fick tillbaka en blastis?
Spännande!! Hoppas att ni får fint resultat!
Jag plussade på RD9 (första testet) vid min förra behandling. Det var inte ett jättestarkt plus, men tydligt. Jag hade känt lite stickningar i äggstockarna då (pga hormonstegringen), så jag misstänkte att jag var gravid.
Nu är jag på RD5. Ska köpa lite tester idag.
Tack! Tyvärr var äggstockarna ganska ojämna (då de på ena sidan var större än på andra sidan). Men sist gick det bra ändå trots att storleken var olika. På ena äggstocken hade jag en på 17, 14, 14, 13, 9 och på andra äggstocken var de 11,11, 10, 9 och en på 6. Om man räknar att de växer 2 mm/dag så borde ju tisdag vara en bra dag. Vi får se vad de säger när de ringer.
Jag plussade ju redan på ruvardag 4 denna gång men det är nog i tidigaste laget
Vilka tester kör du med? Jag köpte clearblue förra gången och testade innan testdag. Dock lyckades inte det försöket.
Tror det hette preg från Apoteket fick även även gravid 1-2v på CB dagen efter
Jo jag hatar att ruva! Det är tortyr enligt mig så har alltid testa innan. Jag kände när det fäste samma kväll som jag hade fått tillbaka så jag var ändå lite beredd på det men sen när blodet kom vart jag osäker men det verkar varit nån nid blödning eller bara känsliga slemhinnor efter lutinus staven
Nytt VUL på måndag och troligen äggplock på onsdag här.