FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Jag har en fundering.
Ni som har haft "mensvärk" under ruvningen blev det just mens eller blev det ett plus?
Ni som inte känt något speciellt fick ni trots allt mens eller plus?
Känns lite deppigt när man på första VUL i fredags endast såg två äggblåsor i bra storlek. Om inte fler har växt på sig till på tisdag då nästa VUL är så avbryts detta försök. Har höjt dosen gonal-f och hoppas svara på det. Finns det någon som kan ge mig lite hopp?! Har annars pco-äggstockar med massa äggblåsor men inga fler som växt på sig!
Känns lite deppigt när man på första VUL i fredags endast såg två äggblåsor i bra storlek. Om inte fler har växt på sig till på tisdag då nästa VUL är så avbryts detta försök. Har höjt dosen gonal-f och hoppas svara på det. Finns det någon som kan ge mig lite hopp?! Har annars pco-äggstockar med massa äggblåsor men inga fler som växt på sig!
Jag har haft mens värk både vid plus och minus fast för mig har värken varit annorlunda när jag varit gravid, inte varat lika länge och så men jag tror det är olika för alla.
Kanske en märklig fråga men..
Kan man ha sex när man vill/som vanligt när man tar lutinus el va de heter? Tänkte eftersom så många beskriver hur kladdigt de kommer va o känslan av att "åka ut". El bör man avstå sex helt fram tills man slutat me dessa vagiatorer?
Jag har avstått tycker dom är för äckliga faktiskt.
Mens och minus på stickan.... :/ vad är det som ska vara så svårt? Suck...
KRAM!
Kanske en märklig fråga men..
Kan man ha sex när man vill/som vanligt när man tar lutinus el va de heter? Tänkte eftersom så många beskriver hur kladdigt de kommer va o känslan av att "åka ut". El bör man avstå sex helt fram tills man slutat me dessa vagiatorer?