FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Så nu har vi satt in en fin liten blastis. Testdag den 30/5. Evigheter tills dess.... Suck!
Men, vi fick tre blastocyster till frysen. Evt 4. Känns fantastiskt!
Gör de ont vid återförandet oxå?
Hur räknar man fram BIM när man gått stimulerat? Hade plock igår o ska förhoppningsvis få ett femdagars tillbaka på onsdag.
Hur räknar man o hur tidigt kan man testa?
Har för mig att ja läst nåt om falska positiva tester om man testar för tidigt, va beror de isf på?
Så nu har vi satt in en fin liten blastis. Testdag den 30/5. Evigheter tills dess.... Suck!
Men, vi fick tre blastocyster till frysen. Evt 4. Känns fantastiskt!
Vilka toppenbra förutsättningar!!! Håller tummarna att det går vägen. Kram
Tack så mycket! Nu ska tiden bara gå snabbt :)
All denna EVIGA väntan kan göra en tokig alltså.
Själv ska jag in på fredag för progesteronspruta så att nästa försök kan startas och det har känts som en evighet sen första försöket! Men på nåt sätt går tiden ändå så sakteliga.
Jaha då var det kört igen :(
Känner mig helt tom i både kropp och själ!
Vet inte vad vi gör nu...
Vill inte inse att det är över...
Ok. Har inte riktigt koll på vad du menarmed progesteronspruta? Jag tog Menopur och Orgalutran, körde korta protokollet. Hur kör ni?
Jaha då var det kört igen :(
Känner mig helt tom i både kropp och själ!
Vet inte vad vi gör nu...
Vill inte inse att det är över...
Jag ska få en spruta för att sätta igång mensen. Jag har inte helt regelbunden cykel så för att det inte skulle bli en alltför lång cykel får jag sprutan för att kunna planera när nästa omgång börjar.
Körde korta protokollet med GonalF 150 ie förra gången vilket gav fem mogna ägg som inte befruktades. Denna gång ska vi köra Menopur 225 ie och ICSI. Hur mycket Menopur tog du? Var den krånglig att blanda tycker du?