FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
[quote=75322463][quote-nick]Blomster84 skrev 2015-05-19 21:25:19 följande:[/quote-nick]
Vad roligt! Stort lycka till!!! Hoppas det blir många fina ägg. Kram
[/
Tack! Blir allt nervös att det ska gå åt skogen. Men vi hoppas det blir bra.
Skönt att ha kommit fram till äggplock! Stort lycka till!!!
Åh vi ska göra på fredag! Stort lycka till!!
[quote=75322463][quote-nick]Blomster84 skrev 2015-05-19 21:25:19 följande:[/quote-nick]
Vad roligt! Stort lycka till!!! Hoppas det blir många fina ägg. Kram
[/
Tack! Blir allt nervös att det ska gå åt skogen. Men vi hoppas det blir bra.
Tack! Jag blir nog inte illamående av själva morfinet utan mer när dem är där inne och grejar. Jag kommer nog ta allt lugnande o smärtstillande jag kan få på fredag.
Ska se till att ha lite smärtlindrande hemma sedan med. Skönt att ha helg efter att vila upp sig på.
Sista sprutan är nu tagen. Äggplock på torsdag.
Ja vet inte riktigt vad ja ska känna nu. Slutade med menopur i söndags. Ul i måndags. Blodprov idag. Men när de ringer på em så e värdet för högt. Nytt prov imorgonbitti.
Ngn som vart med om de? Hur påverkar de nu??
Jag gjorde också FET idag. Hon sa att jag får leva precis som vanligt och träna som vanligt. Däremot ska jag inte göra någon högintensiv träning. Dessutom sa hon att vi får ha samlag. Det är märkligt att alla får så olika direktiv.
När har du din testdag? Och vad är det för babyklister?
Har för mig att ni gjort ivf innan va?